網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月15日 星期三

負皮變正評 杜如風似阿嬸翻身:要畫出腸自嘲囉! [FACE - 425] 杜如風,MF,



杜如風曾經俾觀眾鬧到飛起,今次再拍旅遊節目收斂咗好多,不過說話速度仍然太慢,所以佢接受訪問時亦挑戰咗急口令,記得下載 FACE Pop睇片喇!

爆 Like王

負皮變正評 杜如風似阿嬸翻身:要畫出腸自嘲囉!

年頭旅遊節目《流行首爾》令杜如風變得入屋,只因有人話佢係世界級港女,甚至人身攻擊話杜如風肥腫難分;最近杜如風唔去首爾改玩《東京攻略》再出擊,觀眾竟然幾乎一面倒讚好,杜如風都大翻身!

原來杜如風喺收費台同 nowTV做咗 8年旅遊節目,大癲大肺扮港女係一貫風格,免費台觀眾可能未接受到,所以佢話呢次幫大台拍《東京攻略》,監製就要求佢收歛啲,起碼唔准再話自己靚女囉!

F:《 FACE》 杜:杜如風

曾因講笑自稱靚女而俾觀眾鬧,杜如風今次惟有自嘲係阿嬸同阿婆,冇咁反感囉!電視畫面

F:上次咁多人鬧你又話你講嘢太慢,點解繼續拍《東京攻略》呢?

杜:監製話我未俾人鬧夠,哈哈!上次負評好犀利,今次好期待啲人有咩 comment呢,但係啲人讚,我都嚇親!開心起碼人哋接受咗我。上次《流行首爾》我話自己有幾多個手袋呀、幾多對鞋呀,諗番轉頭係幾反感嘅!因為有啲觀眾唔知我嗰 8年做咗嗰堆節目係玩到咁癲嘛!可能嚇親囉!我講嘢係慢嘅,今次已盡量講快啲,但有時狀態唔好就慢咗,你知我冇稿嘛,又要好笑咪彈啲字出嚟囉!

電視畫面

F:今次監製有冇吩咐你收斂啲?

杜:有,好笑嘅!因為之前我成日話自己靚女會俾狗吠,其實係自嘲嘅笑話,但啲人 get唔到,以為我讚自己靚!監製今次唔准我再話自己靚女,咁好啦我唔講,咪猛話自己 Auntie呀、阿嬸呀,阿婆跑得快,一定有古怪囉!要畫出腸嘅自嘲囉!不嬲我都係自嘲嘅,否則一個人點撐半個鐘呀?梗係要有啲幽默感。

每集都見到杜如風瘋狂濕平,有傳由家人找數,佢解釋:「我所有入息係存入阿媽度,佢幫我找卡數或者儲起。」有冇叫你買少啲?「佢直頭想叫我去死呀!哈哈哈!」電視畫面

F:聽講今次大台迫到你好趕?

杜:好趕好趕, 5月定案, 5月頭已同導演飛去日本搜集資料,去咗 8日,返嚟 6日內要借衫同預備行李,再飛去拍第一轉 12日,再返嚟一星期,要還衫又要趕稿又要工作,仲要再借衫,然後再飛日本拍兩個禮拜,返到嚟 3個星期就出街喇,仲要做後期。本身係話 7月拍, 11月出街,但因為有《四個小生去旅行》同其他旅遊節目,如果我排喺之後播,距離上次 1月《首爾》太耐喇,所以叫我攝呢個期。癲咗呀我,書又 deadline、後期又 deadline,我真係 dead囉!(有冇失眠?)直情失晒,失身添呀!

杜如風有幾年冇出書,今年書展會出《風行千履》,少講旅遊轉講心事,果然人係會變嘅!

F:你書展會出新書《風行千履》,同之前嘅書有乜唔同?

杜:《風行千履》講我有一千對鞋,哈哈!之前多講旅遊、時裝、美容,今次想真係出一本內心啲嘅書,有情嘅書,親情啦、友情啦、小動物嘅情啦、愛情啦,深入啲!之前寫嗰啲係邊皮嘢,呢次感性啲!有個 chapter講 Eason、媽媽(何超儀)、霆鋒、阿徐、阿南。(又南曾經同你傳緋聞!)根本係公認嘅一對啦,其實寫點解會同佢熟呀,點解做咗緋聞男友,其實我成日黐佢車坐,我住佢對面咋,所以 friend咗啫!

鍾意就快D Share啦!