網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月15日 星期三

周嘉儀最強低頭族 [FACE - 425] 周嘉儀,嘉儀,MF,



早前周嘉儀一身 pink lady造型,去咗企滿人嘅中環 Zara鳩嗚,場中有唔少人認得女神,不過女神都冇理,繼續玩電話自娛。

全知言

周嘉儀最強低頭族

女神唔一定遙不可及嘅,好似離開大台新聞部嘅周嘉儀,𠵱家除咗出騷外,平時喺興業證券市場拓展部返工負責市場推廣,全知言成日喺中環撞到佢,好似上週三( 8日)就喺上環 Zara,發現女神睇減價貨啦,當日個場減價企滿人,當然唔少人眼甘甘望住佢啦,但女神都冇尷尬,只因周嘉儀全程都係望住部電話,入到鋪頭都唔覺佢有睇衫就走人!

嘉儀 BB真係好鍾意玩手機㗎,上次先被人影到同疑似男友親密對話內容,但佢都好似唔 care咁,冇話要加番張防偷睇芒貼,似乎未學精喎!

女神好鍾意玩電話㗎,又手寫又錄音,今次又有冇 send「錫錫」 emoji俾對方呀?

周嘉儀相當親民,遇到市民要求合照即刻停步任影。

女神着到咁靚都係迫 van仔咋,就算企滿麻甩佬依然淡定,不過就好似冇人發現女神企隔籬喎。

鍾意就快D Share啦!