掃呢頁CODE去手機

2015年7月22日 星期三

堅持入行做傳媒 浸大傳理小花:覺得記者好型 [FACE - 426 - 大專校園] MF,



U花 U草

堅持入行做傳媒 浸大傳理小花:覺得記者好型

黃可盈 20歲

浸大傳理國際新聞系 Yr.3

Flavia係孝順女,由於爸爸長期喺內地工作,所以讀大學都冇諗過住 hall,怕屋企得媽媽一個會悶親。靚女又孝順,不得了。

電視台主播是非多、新聞又要「河蟹」,做紙媒更加係夕陽工業。讀浸大傳理國際新聞系 Yr.3嘅黃可盈( Flavia)卻偏偏夢想成為記者,全因由細到大的情意結。

讀得浸大神科傳理系,成績當然有番咁上下,不過 Flavia係從副學士升上 degree,每年有近百副學士生爭上學士,但只得 3、 4個名額:「由細到大都想做記者,咁梗係想讀傳理啦,但自己 DSE考 20分,唔夠升大學,咪惟有讀副學士!嗰陣同自己講過一定要升上 degree。奮鬥咗兩年,今年終於以 GPA3.54嘅成績入番浸大傳理系,學校收我嗰一刻真係好開心!」佢又以自己故事勉勵今屆 DSE考生:「讀副學士唔代表失敗,最緊要你用咩心態去讀,𠵱家回望,其實 DSE只係人生其中一樣小事!」

Flavia屋企人甚少睇大台劇集,電視只會狂 loop新聞台,所以 Flavia都承認有少少潛移默化:「啲新聞可能一晚睇幾次,慢慢開始覺得記者好型,可以第一身去接觸單新聞再報導出嚟,好有挑戰性。」不過 Flavia都覺得記者呢行,出路窄兼人工唔高:「我有好多同學讀傳理一樣好有使命感,不過佢哋覺得𠵱家求其拍條片都幾萬人睇,所以有啲都轉去網絡、數碼方面嘅傳媒工作,但我仲想堅持,想試吓做記者。」

162cm高的 Flavia笑言自己係 sunshine girl,不怕曬黑,仲好鍾意同陽光玩遊戲添!所以曬得一身健康古銅色,騷埋長腿,又幾健康喎!

因為 Flavia形象陽光,所以唔少婚紗店都愛搵佢兼職做模特兒拍婚紗硬照,不過她成日曬搞到皮膚黑,所以自嘲係「黑新娘」喎!

記者行頭愈來愈窄, Flavia話:「睇見都心痛」,不過就一定會堅持「圓夢」,大家記得捕實電視睇靚女記者喇!

鍾意就快D Share啦!