網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月24日 星期五

孟瑤 high tea淨食菜 [忽然1周 - 1043] 孟瑤,MW,



髀粗粗

傾完一大輪電話,孟瑤又玩自拍,不過各位請將視線向下移,孟瑤碌大髀的確好粗吓喎!

媽咪姐

孟瑤 high tea淨食菜

晶女郎孟瑤自 08年同強國內衣品牌總裁結婚生埋仔後,可能生活太過優游,日前見佢喺《風雲天地》出現,成塊面圓晒!本來仲諗住電視畫面關係,將佢拍得比較橫咗啲啫,但見到真面目,原來佢真係向富泰邁進㗎﹗







話說早前,孟瑤同幾個 friend喺置地 high tea。等食期間,孟瑤都冇時停,一係不停講電話,一係就做自戀的女人,玩自拍。食物上枱,噢,原來唔係大魚大肉,亦唔係女人至愛嘅甜品,只有一碟青菜沙律咋。孟瑤食得咁清,可能想減肥,梗係,佢身形都好……身形依然好圓潤。姊妹,仍須努力呀!

𡁻青菜

雖然淨食連沙律醬都冇滴嘅青菜,但孟瑤「虎背」猶在。要努力多兩錢至掂。

孟瑤抱囝囝跟老公周磊於北京補擺婚宴,孟瑤開心到眼濕濕。

孟瑤喺《風雲天地》飾演蕭正楠老婆,演技就……哈哈哈哈!

鍾意就快D Share啦!