掃呢頁CODE去手機

2015年7月17日 星期五

「七爺」接 job勁無品 [忽然1周 - 1042] MW,



插圖: Wendy

揞名爆

「七爺」接 job勁無品

當劉華 N年前已經講求「服務態度」嘅時候,有啲藝人係由開始到依家都咁無「質量保證」嘅。電視小生「七爺」就係其中一位俾人唱通街,話佢工作態度差嘅偽人嘞!

隨便舉個例吖,話說有次阿「七爺」為某公司周年晚宴做嘉賓,唱兩首歌,抽吓獎咁啦。咁呢位仁兄話晒被某些 C9、 OL追捧為男神(嗱,媽咪姐不在此列㗎!),佢喺台下等上台期間,梗有唔少公司員工想同佢影吓合照、集吓郵嘅。而按照「國際慣例」,其實絕大部分明星都唔會拒絕,大家都明白呢啲某程度上係工作嘅一部分。

不過,阿「七爺」噃!全晚搵助手隔開佢同其他人,生人勿近咁款。全程黑面嘅「七爺」仲話,如果想集佢郵,唔該每位放低$500先講喎!

嗯,真係難怪成日免費同市民瘋狂 selfie嘅發哥紅足咁多年嘅,「七爺」呢啲……好行夾唔送啦。

邊個係「七爺」?

1.成日扮浪子,女朋友就愈搵愈細。

2.經常鬧傳媒,話人哋抹黑佢喎。 Well,一定特登揀你嚟寫講完。

鍾意就快D Share啦!