掃呢頁CODE去手機

2015年7月24日 星期五

Juno:同Wyman合力摧毀「十年男仔」 Wyman,麥浚龍,Juno,黃偉文,





其他影片:>>






麥浚龍(Juno)三部曲《耿耿於懷》﹑《念念不忘》及《羅生門》呢兩日喺facebook瘋狂洗版,而呢三首歌都係由黃偉文(Wyman)負責填詞,噚日Wyman已經向本報詳細解構三部曲Concept,周國賢亦大讚Juno唔守舊﹑野心大及肯試新嘢。

至於主唱Juno接受《蘋果》訪問時,亦詳講呢個三部曲,Juno表示:「其實入行第十年,拍咗《殭屍》呢部電影,拍完電影後,咁啱我同阿Y(Wyman)諗到『念念不忘』呢個Term,個一刻我覺得個時間好似好吻合,如果冇一個至少十年,點稱得上念念不忘呢?」

Juno又謂:「呢樣嘢吸引我開始咗呢隻碟企劃,而佢好玩地方,今次係角色扮演,其實工作同導演好相近,我哋去發展耿耿於懷嘅呢個男仔,當佢係一部電影咁,冇可能得一個角色,所以其實無論幕後班底,甚至乎幕前,包括Karen(莫文蔚)﹑Kay(謝安琪)或者周國賢,甚至乎我自己,其實都係喺耿耿於懷呢個世界,去探索佢身邊所有事情,我自己好開心及感激大家好喜歡呢個故事。」

至於同人妻Kay合唱《羅生門》,Juno就話係呢個故事一個里程碑,佢話:「我同阿Y覺得我哋好想將『十年嘅男仔』呢個角色,將佢完全摧毀,將我哋一手建立嘅,去完全摧毀佢,其實有呢個能力摧毀呢個角色,我相信世界上得兩個人,一個係我﹑一個係黃偉文,所以我哋由第一日去傾呢個故事,我好想寫一個『羅生門』咁樣嘅歌,我好想聽多啲呢個女仔睇法,我覺得Kay唱得好好,Karen喺《瑕疵》都係,佢哋演活咗我幻想呢個世界嘅一種角色,雖然製作過程唔算好長,冇拍電影咁長,但係艱辛,因為你諗到呢個故事,我同阿Y去傾,好似捉棋咁,將每一個幕前幕後團隊去做埋一齊,我係好多謝佢哋信任,當然佢哋每一個都係我心目中男女主角,因為佢哋擔當緊好重要角色。」

鍾意就快D Share啦!