掃呢頁CODE去手機

2015年7月29日 星期三

拳頭交玩死自己 《玩爆你個腎》 Kevin Boy:我唔會衰咗就走去信耶穌! [FACE - 427 - 專訪] MF,



真人騷

拳頭交玩死自己 《玩爆你個腎》 Kevin Boy:我唔會衰咗就走去信耶穌!

時代變了,𠵱家 hit rate才是王道,套用 Kevin Boy李健宏的原話:「你估班師奶咩?以為上電視至係明星?」

20歲從澳洲回流,幫 LMF打鼓起家,夾咗十幾年 band行出街都冇人叫得出佢個名,直到 37歲人至靠 YouTube玩人系列《玩爆你個腎》,獲黃柏高賞識簽約做藝人, 39歲人至唱咗首〈我也是歌手〉話俾人知佢都識唱歌,遲雖然係遲咗啲,不過 Kevin Boy可能是娛樂圈靠 hit rate自救的最成功典範。

簽約主流娛樂公司,由地下走上地面,即係話自由咗十幾年嘅 Kevin Boy係時候跟地面嗰套規則做人,問題來了:話說一頭金毛、成身紋身, Kevin Boy外型臭寸,做人曾經亦的確衝動愛搞事, 04年在夜店出手得罪同行,今時今日都被杯葛緊。理得你喺 YouTube有幾紅,理得你老細係 Paco,首新歌係唔播就唔播,吹咩?

「係,錯就係錯,最緊要有錯就要認,我唔似啲人,𠵱家好興㗎嘛,個個一有啲咩冬瓜豆腐就走去信耶穌。我成日都回帶諗,其實嗰下喺夜店碰撞,爆完粗行咗去咪得囉,唔郁手咪乜事都冇囉……但係老老實實,做人唔衰過,又邊知錯呢?」

嬲足 11年,係就係耐咗啲,不過聽 Kevin Boy原原本本講番事件始末,的而且確,呢條金毛仔郁手郁腳,連隔籬睇唔過眼做證人嗰啲都兇埋話要打埋一份,又係面目可憎唔抵幫。換着你,又會唔會原諒佢先?

就嚟四張,先有人簽。

點解由鼓佬去咗唱〈我也是歌手〉?

舊年夾咗隊 band……你知啦,咁大個人要去夾班小朋友係難啲,夾夾下夾唔到落去都唔奇。但我舊年又拍咗 now嘅旅遊特輯《玩 X爆台灣》,主題曲本來諗住隊 band唱,既然冇咗隊 band,惟有自己唱。

你話啲新 band友係小朋友?

廿七、八歲嗰啲。你知我哋以前夾 band,幾經辛苦先搵到公司簽,但𠵱家啲小朋友好擔心,以為簽咗公司就要逼你拍戲、上電視……

算唔算係諗多咗?

佢哋真係未出嚟捱過,坦白講,你估拍戲、上電視想上就有得上咩?真係諗多咗太多顧慮。我龍年出世,今年已經 39,唔係好多時間再湊啲細路,不如仆 X就仆 X啦,自己頂硬上。

當初點解會做鼓佬?

我半歲由香港搬去澳洲,爸爸係廚,技術性移民。我喺嗰邊讀寄宿學校學識打鼓,然後二十歲返香港,就唔捨得再走。我唔可以話坎坷,澳洲屋企咁舒服都唔返,條路係我自己揀……返嚟做過酒店、做過紋身店接待,夾完 LMF夾 King Ly Chee夾 Hardpack,然後識咗梁翹柏帶我入 TVB、出去接騷接演唱會,直至 10年 Hardpack同吳雨霏 crossover,我諗到條橋玩佢,開始有《玩爆你個腎》系列……拍到兩年前,人生第一次有人賞識,太陽娛樂話簽我。

做到成 37歲先有人覺得你值,感覺係點?

好多人叫我諗清楚……我覺得,喂,嗰個係黃柏高喎!我 37歲有咩未試過?型又型過喇, inde又 inde過喇,有咩輸呢?你知唔知以前我同隊 band敲咗幾耐門都冇人想理?《玩爆你個腎》都係㗎,開頭試過 book晒場、演員、車,前一日至話唔玩,原來開會有個唱片公司阿姐話唔知我係邊個喎。中國人就係咁,白鴿眼,之後個阿姐咪自己打俾我,嗰日我仲記得我屙緊屎添:「喂, Kevin仔,幾時得閒玩下我啲 artist吖……」

啲酒好貴,唔好益佢!

你?

你講開呢句我又醒起喇……我哋呢啲幫演唱會打鼓,都知咩事唔太鍾意黐人玩。係有一次做完演唱會,個歌手自己打嚟堅持叫我哋落 K,無謂掃興落去坐下,點知支酒斟到去我面前,俾個宣傳㩒住斟酒嗰個話:「做咩要益佢啫?」係做咩要益「我」,兜口兜面喺我面前,講到明係我囉……

你同超儀、 Eason咁多大星 friend,唔講仲以為你好過癮添。

實際上係咁,啲星係無分彼此,但有時啲唱片公司職員仲巴閉過星。但真心話, Paco間公司無論大細,無分彼此。坦白講,我非主流,又唔係咩大星,啲師奶係咁諗,要喺電視見到至叫做星,所以我幾時都好感恩,無論遇到咩機會、咩訪問都係。我係咩呢?本來就係一個小小小小小鼓手。

你後生時咁火爆,點解俾人兜口兜面咁講唔發火?

其實佢冇錯,每個人都有權選擇佢做邊種人,佢想做小小冇禮貌嘅人,佢開心咪得囉。人大個,就知火爆解決唔到問題,我呢幾年俾人害咗都唔同佢計較。

幾時俾人害?

話說我好多工作機會係 LMF班兄弟、係 Joey Tang帶俾我,我哋嗰代啲人係咁,有機會就會諗下可唔可以彈俾兄弟。有一次帶咗隊 band去 TVB開工,有人想頂我個 band leader位嚟做,去 TVB投訴,又話 check數又盛話我遲出糧,結果搞清楚,咪就係 TVB未過數俾我囉。原來我今日俾飯你食,你聽日想食埋我碗飯,咩好兄弟咩撐你,全部 bullshit,真係兄弟,根本唔使講咁多廢話。

年少無知,遺害 11年。

屋企兩個妹似唔似你?點解你會變咗咁?

佢哋好乖,一個做銀行,另一個係 housewife。我唔係曳,係唔正路啫,由我 20歲紋第一個身開始,代表嘅係我行一條咩路,而條路冇得返轉頭。既然冇得搵正職,我就要自己打鼓打得再好啲,要可以維生。

喺澳洲讀書有冇俾人蝦?

一定有種族歧視,尤其係中學入咗寄宿學校,好多鬼仔喺郊外大,一世未見過亞洲人,好仇視,粗口、侮辱大把,試過成櫃啲衫俾人掉咗出街,成日打我。以前細個我都好多鬼仔 friend,一路去到嗰陣時,至知道,原來無論喺嗰度住咗幾耐,我喺佢哋眼中都唔係自己人。開頭我都硬食,跟住發覺唔得掂,我塑造個「癲佬」形象俾自己, locker擺晒 cutter、鉸剪、郁啲發癲掃冧成枱嘢、臨瞓去兇啲同學……直至老師發現,咪講晒俾佢哋聽點解要咁做囉。

十年前夾 LMF夾 band同去年隊 band,真係可以爭咁遠?

真係爭咁遠……唔怪得佢哋,𠵱家啲小朋友屋企環境太好、聽得故仔太多,以為入咗間公司就係公司想你點就點。地下同地面點都有差別,地下嗰班人係覺得自己型啲,啲小朋友話:「我唔想做 artist喎!」,我真係照直講:「放心啦,你有排都未係 artist囉!」。我唔係冇原則,唔係傷天害理咪得囉,我喺呢行一早已經明白一個道理,唔係自己想點就有得點。好似最簡單一樣,啲人話首歌喺電台播又點又點……你估你首歌有得喺電台播真係咁易吖?講好多人際關係,啲嘢嚟得唔易㗎。

後唔後悔?

我成日都回帶諗,其實嗰下喺夜店碰撞,爆完粗行咗去咪得囉,點解要郁手?但係我又會諗番,如果唔係嗰一次,我又唔知衰,可能會仲大鑊。人係需要挫折嘅……每個人都有過去、都犯過錯,當個教訓。

同你喺寄宿學校道理一樣,喺呢行要有生存方式?

我呢啲喺煮到埋嚟食,好食咪食囉,唔好追,最緊要自己覺得好玩!《玩爆你個腎》我都係為咗自己 high咋嘛。回報對我嚟講唔重要,我哋係想俾多一個選擇香港人,呢個係趨勢,唔係個個想睇電視嗰啲一早夾好晒度好晒嘅嘢。百萬 hit rate又點?多過我哋點擊嘅大把,如果每次睇點擊做人,點會開心?有得做音樂,都係做咗先,難得有公司支持,享受咗先,唔好諗會得到啲咩、又會失去啲咩!

KB@《溝女不離三兄弟》

KB@Uni Boys×何超儀

KB@7. 1大遊行

KB@Hardpack×吳雨霏

KB@LMF圖片

KB@太陽娛樂×黃柏高《蘋果日報》圖片

KB@〈我又是歌手〉網上圖片

KB× 6年女友小白 網上圖片

方丈份人

少何做訪問,更少何以藝人身份做訪問,唔好睇 Kevin仔成身公仔,其實佢驚青得很,怕得罪人、怕禍從口出、怕自己「 kai」過頭,驚俾人笑。

話當年, KB堅係垂頭喪氣,最慘唔係方丈小器,係方丈份人兜口兜面笑騎騎話冇事,隔幾日又拒 KB於門外嗰下真係好飄忽好難捉摸吖嘛。

所以話,唔好以為年少輕狂可以大條道理犯錯,因為你永遠唔知幾時會遇到方丈。

鍾意就快D Share啦!