掃呢頁CODE去手機

2015年7月2日 星期四

怕痛徐若瑄為小V寶捱足200針 徐若瑄,



徐若瑄,加油呀!

next 1/1 pre

就算自己咁怕痛,但為咗可以同小V寶一齊度過難關,小瑄話就算要捱多100針佢都冇所謂。

next 1/1 pre

網民大讚小瑄「好棒」!

next 1/1 pre

現年40歲、懷孕約6個月嘅台灣女神徐若瑄(Vivian),懷孕以來身體狀況一直唔係咁好,更不時需要臥床休息。今日佢上載咗做檢查嘅相,仲自爆懷孕後打咗200針左右,真係聽見都戥佢辛苦。佢留言:「每天肚會掛上2顆圓型小飛碟、測宮縮及胎兒心跳的感應器~感謝醫生!總算又過了一個難關、暫時穩定下來了、也已打了200針左右,小V寶、只要你能最少撐到32週、媽咪再挨100針都沒問題、還有一個半月、我們就快撐到了!!!我們一定可以的!」

網民見Vivian為咗BB要打咁多針,都大讚佢「好棒」,Vivian即回覆網民話:「我以前也最怕打針。」母愛,真係好偉大。

鍾意就快D Share啦!