掃呢頁CODE去手機

2015年7月3日 星期五

翻版栢芝vs台灣奶神 嫩模寫真大亂鬥 栢芝,張栢芝,





其他影片:>>






暑假黎到,啫係書展就嚟開波喇,而書展開波,亦都啫係話,又係一大堆嫩模出寫真嘅時候喇。

首先要講嘅一定係佢,有翻版栢芝之稱嘅CrzTo陶枳樽喇,唔知係邊個?咪就係最近被人影到,同胡杏兒未婚夫Philip喺夜場摸晒手臂同咬耳仔果個囉。

擁有32C嘅CrzTo,今次本寫真就話重新演繹十大經典電影造型,仲話要補完遺失性感片段,超越原著電影尺度添呀。

要喺寫真戰突圍都唔係咁易喎,呢位台灣代表張永歆,有台灣奶神之稱,36E當然就係賣點啦,超誇張之餘,仲話係無加工天然巨乳,盪漾沖繩街角。

之後呢位呢,就係雞排妹鄭家純,唔駛介紹喇掛。其實自從書展有嫩模寫真開始,大多數都係SOLO主導,頂多都係四五個咁,今次呢本就大堆頭喇,俾夠20個,叫做Sexy Hero。

除左一班嫩模派埋雪糕之外呢,其實都仲有選擇嘅,美心妹妹Celine都出寫真呀。6歲嘅Celine,擺明賣萌做武器,力戰咁多位姐姐嘅比堅尼呀。
鍾意就快D Share啦!