網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月18日 星期六

Yumiko餵完人奶照煲煙 Yumiko,Yumi,尹秦睎,鄭希怡,



Yumiko餵完人奶照煲煙



其他影片:>>






囡囡曾入ICU Yumiko餵完人奶照煲煙

【大坑】現年33歲的鄭希怡(Yumiko),前年跟拍拖8年的化妝師男友梁學儲結婚,今年4月升呢為人母,剖腹誕下B女梁子柔(乳名梁浸浸)。女兒出生不足24小時,便因呼吸系統出現問題入ICU,令Yumiko擔心到喊,幸最終康復出院。Yumiko更戒煙戒酒,還自爆為了餵哺母乳,連月都飲一直怕腥的魚湯。不過,本報日前發現Yumiko煙癮起,當街吞雲吐霧,她昨晚向本報記者表示:「已停止餵人奶,因為梁浸浸健康好穩定。」

鄭希怡今年4月8日在港安醫院剖腹誕下女兒梁浸浸,本來與老公都十分開心,可是女兒出生不足24小時便因呼吸系統出現問題及有肺積水情況,要轉送東區醫院ICU,令Yumiko一度擔心到喊,幸好女兒留院兩星期終於可以出院,才令她放下心頭大石。

為女兒健康,Yumiko自女兒出生後,一直都以母乳餵哺,初為人母的她,不時都會在網上貼相分享女兒相片,又會貼她餵母乳要用到的工具,包括方便母親泵奶儲存的泵奶器。不過,本報日前卻發現Yumiko與老公在大坑嘆日本菜後,竟即刻點煙兼大啖索,煙癮似乎頗大,老公梁學儲則站在她身旁嘆雪茄,二人表情皆非常享受。



【大啖啜】

■Yumiko煙齡不短,她稱早前為愛女戒煙,但日前煙癮起,被發現在大坑後巷大啖抽煙。



【湊囡囡】

■日前Yumiko在微博貼相說帶女兒曬太陽。微博圖片



【嘆雪茄】

■梁學儲(左)和友人陪Yumiko煲煙之餘,自己也嘆雪茄。



【速點煙】

■Yumiko食完飯即走出餐廳點煙,煙癮頗大。

「餵咗兩個半月人奶」

當晚大約10時多,本報記者發現Yumiko夫婦與數位朋友在大坑一間日本菜餐廳晚膳,當時已是飯局尾聲,記者先見Yumiko由餐廳走出來,其老公及友人則緊隨其後,而Yumiko一出室外已急不及待用火機點煙,梁學儲最初都有左望右望,似替老婆把風,但最後都點起雪茄陪老婆一齊嘆。

本報昨晚聯絡Yumiko,問她可擔心餵哺母乳同時吸煙,會對女兒健康有影響?Yumiko即緊張回應說:「其實我有咗BB後已經戒咗煙、戒咗食生冷嘢同戒酒,餵咗兩個半月人奶,𠵱家已經停止咗,因為醫生話梁浸浸過咗10磅,𠵱家嘅健康好穩定,所以我哋都好放心。」



■Yumiko月前曾在網貼泵奶器,透露自己以母乳餵女兒。微博圖片



■Yumiko昨晚在社交網上載新買的奶粉機,證明她改餵奶粉。



■女兒出世後即入ICU,令Yumiko夫婦十分擔心。資料圖片

醫生:令BB吸入尼古丁

Yumiko又說:「嗰晚係同老公、朋友食,我真係好耐冇食過日本嘢,大家鬆一鬆啫!其實老公都戒咗煙,只係間唔中食吓雪茄,我哋返到屋企都一定會換衫先同個女玩,佢嘅健康我哋好在意,放心」記者昨日訪問家庭醫生關嘉美,對於餵母乳的媽咪吸煙,對BB有否影響,她表示:「如果餵母乳嘅媽咪吸煙就一定唔好㗎喇!因為唔單止會令BB吸入尼古丁,仲會有好多毒素。」

採訪:畢紹基

攝影:黃曉程



鍾意就快D Share啦!