網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月7日 星期五

高官•下台 [忽然1周 - 1045] MW,



因為採訪偉仔與嘉玲,記者竟在日本撞破林煥光與密友外遊,政治人物上《忽周》封面,影響力一樣強大。

忽然回顧

高官•下台

《忽周》多年來建立了一群忠實讀者,亦培養出一班出色的採訪記者,特別是跟蹤隊伍,俗稱狗仔隊。他們廿四小時全天候工作,為拍一張扣人心弦,斷正的新聞照片,花盡心力。當中一期故事,更是全城矚目,登上港聞版頭條,說的是 05年 1月 7日出版的「林煥光與密友遊日本」。

其實當年採訪記者是去日本追訪梁朝偉與劉嘉玲往日本度假,但無心插柳,在元旦日東京某酒店大堂巧遇偕着女伴的林煥光。不得不稱讚當年同事們觸覺敏銳。記得當日《忽周》出街,林煥光即晚宣布辭去行政長官辦公室主任一職,轟動全城。相信除了相片具震撼力外,事後找林煥光太太訪問亦錦上添花。林太以插花比喻他兩夫妻的感情,更直言第三者要名份不會成功,比娛樂更娛樂。

雖然林煥光唔係明星,但娛樂性一樣豐富,林太仲接受訪問,捍衞自己的家庭。

報道出街後翌日,《蘋果日報》即以 A1港聞頭條跟進。林煥光更以私人感情瓜葛為由辭去公職,引起社會很大迴響。

當年與林煥光暢遊日本的布穎琪是本港有名的靚女大律師,近年仍活躍法律界,曾幫毛玉萍打官司。

林煥光當年辭去行政長官辦公室主任一職,至 2010年再獲委任為平等機會委員會主席,現在是香港行政會議召集人。

薛家燕:時間過得好快。多謝《忽然 1周》一直都報道我哋嘅娛樂新聞,係我哋全家個個都爭住睇嘅一本書。你哋啲新聞好快,除咗每個禮拜有周刊外,仲有網上嘅片段,係俾到大家好新嘅訊息。

楊思琦:轉眼間 20周年,感謝《忽然 1周》送咗 8個封面俾我,有時唔化妝出街,你哋會突擊我。不過新年同囡囡一齊影嘅封面真係好靚。聽到《忽周》結業呢個消息好唔開心,好可惜同埋好唔捨得。呢本雜誌等如生活嘅一部分,有好多入行時嘅回憶,陪住成長,記錄咗我嘅演藝生涯。我對本書好有感情,《忽然 1周》 I Love You。

伍詠薇:我期期都有買,愈嚟愈精彩。我哋做藝人好辛苦㗎,有時俾你哋影到條菜黐喺啲牙度,真係一敗塗地。

鍾意就快D Share啦!