網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月7日 星期五

港姐張敬仁有辦髮 [忽然1周 - 1045] 港姐,MW,張敬仁



Kendy最近獲邀以六位數字成為洗髮系列產品廣告代言人,呢個 look真係幾嬌俏!

媽咪姐

港姐張敬仁有辦髮

當大台啲劇愈嚟愈膠,大星猛咁「逃亡」,個個另謀發展是常識吧!好似同陳凱琳一齊選港姐嘅 Kendy張敬仁,就無簽大台,情願自己出去闖吓,「其實選完港姐,有叫我去參加訓練班。當初都諗咗好耐、好掙扎,最後我選擇自由身。依家就跟 King sir(鍾景輝)學戲,年尾會拍電影!」

講真吖, Kendy喺美國大學畢業,外形條件又唔錯,啱啱先接咗個洗髮水廣告,個 look直情成個日本妹咁。條路咁闊,又真係唔使靠大台喎!

Kendy嘅洗髮代言廣告喺巴士站等地進行鋪天蓋地宣傳,勁!

Kendy啱啱同喺《真情》飾演高校長嘅資深演員林小湛合作微電影,學到唔少嘢。

鬥蔡思貝

Kendy曾打入 2013年香港小姐十強,當時同陳凱琳、蔡思貝叮噹馬頭,仲一度高踞觀眾投票榜首。

鍾意就快D Share啦!