掃呢頁CODE去手機

2015年8月7日 星期五

阿佘拒演陳凱琳未夠班 《呂后傳》胎死腹中 [忽然1周 - 1045] 凱琳,佘詩曼,阿佘,MW,陳凱琳



嫌棄男角

無綫花旦買少見少,阿佘應承接拍重頭劇《呂后傳》,但眼見劇中拍檔竟然是低自己幾班的黃浩然和張致恆,最後她以擔心頸椎舊患復發為由辭演。

娛樂喧

阿佘拒演陳凱琳未夠班 《呂后傳》胎死腹中

佘詩曼自 13年翻簽無綫後,講明一年一劇,本來今年 3月接拍李添勝的宮廷古裝劇《呂后傳》,但臨開工前卻稱病辭演。據知她思前想後,唯恐男主角黃浩然唔夠班,未必幫到收視,唔拍是最好選擇。

新劇臨陣易角,頭痕死一班高層,據知公司曾考慮胡杏兒、楊怡及周麗淇頂上,但一眾花旦統統拒絕。無計可施下,便決定由近期備受力捧的陳凱琳執二攤。

可是本刊收到消息,近日《呂》劇監製李添勝發現自己心臟血管塞了三成,醫生建議他少操勞,加上有高層擔心陳凱琳太嫩難孭飛,《呂》可能開拍無期。日前添哥亦親證:「今年應該開唔到㗎喇!」

近年興起古裝宮廷劇熱,遠至無綫出品《宮心計》、《公主嫁到》,以至內地的《甄嬛傳》及早前播完的《武則天》,套套勁收,演員亦個個紅晒。

亮相節目巡禮

《呂后傳》原定三月開拍,阿佘年初更以呂后造型亮相節目巡禮,但最後卻要臨時易角。

難擔大旗

據知無綫本屬意上位姐仔陳凱琳代替阿佘飾演呂后;但由於陳外形鬼鬼哋唔適合演古裝,加上有高層擔心她未夠火候,認為她拍住黃浩然盞累鬥累,因此女角人選至今依然未有定案。

男角貨不對辦

添哥心臟有事

除了女角人選未定,據知現年 68歲的《呂》劇監製李添勝因心臟血管塞了三成,要入院做手術,令《呂》劇開拍日期再添變數。

既然有好收視,無綫亦唔執輸,本決定今年 3月開拍以阿佘、黃浩然孭飛,李添勝監製的《呂后傳》。但劇集至今仍未開得成,原因是阿佘在今年 2月,突然自稱擔心頸椎舊患復發,不能負荷重逾十磅的古裝頭飾而辭演。無綫雖然出動珍姐及樂易玲做說客,但阿佘最後都拒演。

其實阿佘一向有收視保證,加上《呂后傳》擺明以她一人做膽,發揮機會頗大,冇理由有好籌唔執?一知情人透露:「咪就係因為黃浩然囉。舊年拍巡禮條片嗰陣,阿佘已經口頭應承公司接《呂后傳》,但當時公司話男主角方面會搵個有分量啲嘅先襯得起阿佘,黃浩然係齋拍嗰條宣傳片㗎啫!但今年添哥搵阿佘傾劇本嗰陣,阿佘發現男主角竟然用番浩然。佢覺得貨不對辦,既然唔夠火花,拍出嚟都唔夠好睇,所以阿佘最後拒絕咗公司。」

男女角都要換

古裝冇得輸

阿佘出道至今,拍過無數古裝劇,《宮心計》和《公主嫁到》皆有口碑。可惜無綫搵阿佘拍《呂》劇,以為只有她一個便足夠,結果老貓燒鬚,令《呂》劇開拍無期。

阿佘一句「唔拍」,臨陣易角,無綫上下嗌晒救命,據知珍姐親自出馬先後搵過胡杏兒、楊怡、周麗淇。「杏兒最近約滿,無謂咁辛苦啦,拍吓拖好過;而阿怡就冇興趣執三攤,一口就推咗;添哥對 Niki(周麗淇)有意,不過太臨急臨忙叫, Niki嗰邊話冇期喎!」知情人續說。

無綫思前想後,珍姐與添哥打算起用備受力捧的陳凱琳,但卻要犧牲黃浩然,知情者表示:「呂后係個好有霸氣嘅角色,加上嗰啲頭飾要好誇張、好壓場, Grace(陳凱琳)咁瘦、個樣又鬼鬼哋,真係唔係太適合。所以公司到依家仲諗緊有冇其他人選,如果真係搵 Grace拍,浩然就要俾人飛啦,因為珍姐同添哥都想搵番有分量啲嘅男一襯 Grace。心目中屬意阿 Joe(馬德鐘)同祥仔(黎耀祥),覺得佢哋有氣勢啲。不過佢兩個個期又要再度過,所以套劇咪一拖再拖囉!」

添哥血管塞要停工

演員未埋班、劇本又大執,但最麻煩是早前李添勝做身體驗查時,發現心臟血管塞了三成,醫生建議他多休息,所以工作進度惟有拖慢。日前記者致電添哥求證患病一事,他直認不諱:「老人家實有病痛,醫生話暫時未使通波仔,總之注意飲食,唔好操勞,所以我得閒咪同老婆去多啲旅行囉!(咁《呂后傳》開唔開得成?)執吓劇本先演員都未定好,今年應該開唔到。(係咪阿佘唔肯拍,依家轉為陳凱琳頂上?)係我想用新人,唔講咁多喇!」真正係一波三折。

進軍大銀幕

39歲阿佘去年重簽無綫,但她曾北上拍劇賺過 40萬一集,早前更夥拍古天樂拍電影版《衝上雲霄》,難怪她不會甘心只做無綫視后。明年 2月約滿的她,講明續約條件是「想多拍電影為主」。

一年一劇

阿佘去年回巢,同無綫講明一年拍一齣劇,更要劇本過目後 OK才肯接,去年《使徒行者》便是好例子。

花旦先後辭演

杏兒唔續約

阿佘辭演呂后, TVB最先搵胡杏兒頂替,可是胡去意已決。

Niki好鬼忙

李添勝隨後屬意愛將周麗淇,但近年長時間留在國內拍劇的 Niki,當然寧願賺人仔好過,因此最後婉拒添哥好意。

楊怡撞正期

無綫亦同時搵楊怡救亡,但咁啱楊怡接了另一套時裝劇,分身不暇,加上得知自己要接三攤,當然唔制。

鍾意就快D Share啦!