網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月16日 星期日

余詠珊硬插翠如《1分鐘》觀眾狠批「1碌木」 翠如,余詠珊,黃翠如,



【插旗又點喎…】余詠珊硬插翠如《1分鐘》觀眾狠批「1碌木」

2015-08-16 15:20:00



電視圖片

黃翠如、陳婉衡、雨僑今午去到數碼港為一個宣揚運動派對做嘉賓,即場在台上跟導師學習速步和拉筋動作,翠如BB好多動作都——跟唔上,只做到簡單熱身同踢腿。

據聞大台節目《超強選擇一分鐘》本來草蜢係做主持,但有報道話因為得罪高層余詠珊,齊齊被叮走,仲乘機捧愛將翠如BB做埋主持,對此翠如BB話:「節目上星期五已經錄完,件事因為草蜢做完第一個星期有人要出埠,阿智要去美國陪囡囡入大學過暑假,阿傑亦要離開香港,之後都有叫佢哋上節目,但佢哋實在太忙。」

但係呢,即使余詠珊苦心安排愛將插旗做主持,但話晒係第一次做現場主持,慘被批評為「一碌木」,「冇反應都可以做主持」,翠如對此表示:「其他主持人都話擺我喺節目係俾大家笑下,每日都俾人批評、檢討、再重新開始,呢個行業就係咁樣循環先進步,我已經好有免疫。」



電視圖片



電視圖片



電視圖片

鍾意就快D Share啦!