掃呢頁CODE去手機

2015年8月9日 星期日

30歲黃長發做老襯 布拉格娶Model女友 黃長發,





其他影片:>>






娛圈喜事噚日一單接一單。

除咗有陳智燊宣佈向宋熙年求婚成功,原來仲係前港男黃長發嘅大喜日子,佢同捷克籍Model女友Zuzana喺捷克布拉格拉埋天窗喇!噚日黃長發大佬黃長興喺instagram話:「Today it's a big day for my younger brother. Congratulations for both of you and welcome to the family Zuzan。今日係我細佬大日子恭喜兩位期待你哋喺布拉格嘅婚禮。」其實黃長發早喺上年10月已經同女友成功求婚,當時女友仲上載長發送畀佢嘅巨鑽求婚戒呀!

今日凌晨黃長興透過WhatsApp回覆我哋:「今次雖然在布拉格舉行婚禮,都有用佢地當地儀式,但亦用番少少中式,如斟茶嗰啲加入,所以今次係mix wedding」長興仲話有恭喜同封咗利是畀細佬:「喺外國搞婚禮使咗唔少錢,收番封利是最實際。好戥細佬結婚開心,可以令佢自己組織家庭,都希望佢哋快啲生,可以同我個女,仲有阿哥個仔有個伴,家庭大啲開心啲。」

黃長興在ig同大家開心Share細佬長發結婚喜悅!
鍾意就快D Share啦!