網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月1日 星期六

32C大戰岩石胸 莊思敏趙勁皓又屙又暈 趙勁皓,莊思敏,





其他影片:>>






有傳莊思敏(Jacquelin)因為炒燶股票200萬要填氹,所以接拍安全套廣告。不過繼《壹》仔話,原因係咩唔緊要,最緊要個廣告夠火辣辣。當日兩個仲玩到又屙又嘔。

莊思敏除咗唧出32C超長深坑,又擒又摸岩石胸模特兒趙勁皓(King)之外,仲喺頸上塗滿剃鬚膏,話要感受男人嘅感覺,個表情真係好鬼誘惑。面對此情此景,小King定力十足,毫無反應。「嗰日咁啱股市大跌,等埋位時個個都拎住部手機睇住個市,現場愁雲慘霧,可能諗咗去股票度,所以我同阿King都冇反應。」莊思敏說。

不過最搞笑係當日拍完之後,竟然一個暈一個屙。「可能係朝早我哋叫外賣,我食咗個發到脹晒嘅公仔麵,之後轉景Jacquelin又暈車浪,我就肚屙,搞到大家輪流去廁所。」趙勁皓說。
鍾意就快D Share啦!