網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月1日 星期六

34D王麗嘉縮胸追夢馬詩慧無奈:尊重佢 馬詩慧,王麗嘉,

王麗嘉坦言D Cup豐滿身材,阻礙登上超模國際舞台。

34D王麗嘉縮胸追夢馬詩慧無奈:尊重佢

本港「Ball場」急需新血,名模馬詩慧(Janet)的女兒王麗嘉(Irisa)成為最矚目的「星二代」,盡得母親馬詩慧優良基因,20歲擁有5呎11吋高,更擁有驕人的34D Cup上圍,但豐滿上圍令她感煩惱,故一直有考慮接受縮胸手術,Janet雖然不願意女兒有此行動,亦希望她三思,但若將來思想成熟後依然堅持,Janet亦會欣然接受。

名模馬詩慧(Janet)的女兒王麗嘉(Irisa)、上山詩鈉女兒Hilary、鍾慧冰女兒林靜莉,憑着樣靚身材正,成功跑出,成為最矚目的「星二代」。Irisa接受《好報》訪問時透露為免錯過黃金時間,決定停學一年,到紐約追尋模特兒夢,終極目標是行Victoria's Secret(VS)內衣騷。又揚言上圍太豐滿難成為high fashion model,更希望接受「縮胸」手術。至於會否想如媽咪的成就,Irisa狠批媽咪當年因思鄉而放棄國際舞台,直指是「bad choice!」不會步她後塵。

搵信賴醫生

對於女兒想縮胸,Janet笑言:「佢成日都咁話,仲賴我細個畀太多木瓜佢食,哈哈!咁作為父母當然唔想佢咁做,我同佢講等大個啲再諗清楚啲,你知小朋友五時花六時變,可能遲啲又唔係咁諗,會覺得呢個係一個優點。但如果真係有咁嘅一日,咁我都會尊重佢,我都知胸大負荷好重,特別做運動會好辛苦,到時會幫佢搵多啲資料,搵個穩陣信得過嘅醫生。」

馬詩慧與王敏德同意王麗嘉,暫時放棄學業到紐約發展。
  • 馬詩慧與王敏德同意王麗嘉,暫時放棄學業到紐約發展。
王麗嘉為追尋夢想,決定停學一年。
  • 王麗嘉為追尋夢想,決定停學一年。
王麗嘉一直以來都有縮胸計劃。
  • 王麗嘉一直以來都有縮胸計劃。
王麗嘉向《好報》披露超模夢。
  • 王麗嘉向《好報》披露超模夢。

有潛質發揮

Irisa指Janet當年放棄國際舞台是一個「bad choice」,對此,Janet表示並沒有後悔當年作出的選擇:「人各有志,我唔係一個好有野心嘅人,如果當年唔係咁揀,我又點會有三個小朋友,我着重家庭多於工作,呢啲係命中注定,後悔只會令人覺得唔舒服。」Janet對於女兒暫時放棄學業到紐約發展,她坦言有信心:「以佢嘅條件其實可以做到,佢有嗰種潛質,只係有冇呢個機會畀佢發揮,我成日同仔女講,總之無論結果如何,只要自己盡力而為,將每件事做好,就已足夠。」

文:名人組

鍾意就快D Share啦!