掃呢頁CODE去手機

2015年8月6日 星期四

滙豐「劉翔」月入3萬 上唔到車... 政治時事,劉翔,滙豐,





其他影片:>>






樓價癲貴,年青人難以置業。現年30歲在滙豐銀行客戶服務部任職客戶經理、與中國欄王劉翔有八分相似的何先生(Chris),計劃明年和拍拖兩年的女友拉埋天窗,兩年前開始儲錢買樓,可惜一路儲錢,樓價一路升,買新盤又欠運氣,兩次都抽不中。這位屯門「劉翔」,仍未能成功跨過上車這道欄。

Chris現在與家人居於屯門安定邨一個出租公屋單位,月入逾3萬元,連公司獎金月入可達5萬元,收入在「80後」而言算是可觀,雖然這兩年已儲蓄逾20萬元,「感覺喺香港儲幾多都係唔夠」,人工追不上樓價,坦言買樓對年青人是一件很遙遠的事。

樓價不斷上升,希望明年結婚的Chris惟有將貨就價,「唔諗住租,最多買細啲」。其實能夠在短短2年儲到逾20萬元已算叻仔,但他卻謙稱,「我其他同事搵得同儲得多過我好多」。

現時樓價高企,很多年青人成功上車皆須父幹,但Chris堅決「唔使屋企幫」,靠自己賺取的一分一毫置業。加上他在銀行工作,買樓按揭應該有着數。他稱,「公司按揭plan,(自己)未必需要做八、九成(按揭),按揭利息好似最盡只係厘零」,較現時市場按息逾兩厘為低。

Chris與其他年青人一樣,樓價越睇越升。他在一年前開始睇樓,而且一及二手樓通殺,「冇得揀地點,按樓價搵樓,自己Budget四百餘萬,啱就ok,私樓又好,居屋都冇所謂」,最緊要價錢能夠負擔。他又曾入票認新盤,包括新地(016)的東涌東環1期及元朗洪水橋尚築,可惜欠運氣,抽不到。東環2期即將開售,他會考慮再入票。

Chris是記者在屯門山景邨企街做「頭仔」時認識的,問他山景邨有個95萬元放盤時,他的反應是,「乜仲有100萬樓下的樓咩?」。問他會不會買,他答「唔會,因為自己都住緊屯門,呢度冇咁方便,係洗牙才經過,好少嚟呢度,感覺上好似幾隔涉,我細個喺呢頭讀書,真係好少嚟山景,以前次次嚟都是得一架輕鐵505號到。」他住在屯門10多年,踏足山景邨不多於10次。不過,仲有100萬元內放盤,他相信可以幫到其他人上車。

Chris對樓市略有研究,他表示自己未買樓,當然想樓價跌,但睇不到樓價會大跌,只希望明年政府供應開始增加,加上近期股市波動,兩樣夾擊希望樓價會有所調整,「樓價有啲調整,等同我一樣想上車的人可以容易咗買樓」。

記者: 朱連峰

屯門「劉翔」Chris,兩年前開始儲錢買樓,可惜一路儲錢,樓價一路升,暫未能跨過上車這道欄。 曾奪奧運金牌的「跨欄王」劉翔,已經退役。
鍾意就快D Share啦!