網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月6日 星期四

41歲松嶋菜菜子 殘樣嚇飽觀眾



日本當年紅極一時嘅女星始終敵唔過歲月嘅魔咒,尋日(8月4日)《壹》仔就講過清純女星深田恭子已悄悄整容「變靚啲」,令網友唔多認得。今日有另一位日本女星就好似已經「放棄治療」,講緊嘅就係松嶋菜菜子。

菜菜子憑《魔女之條件》,成為唔少人嘅初戀,兼且係搶收視之選。近年同老公反町隆史事業不復當年勇,偶爾都有拍吓劇,保持吓曝光率。

事隔3年,早排菜菜子擔正嘅TBS電視台紀念終戰70周年嘅一連2集特備劇《Redcross~女人的入伍令~》,非常大製作,仲喺黃金時間播出,可惜收視就插晒水,得8.2%、10.7%。

41歲嘅菜菜子日前上電視台「救亡」,著番戲中嘅密實護士服,宣傳谷收視。點知日本觀眾一睇到佢個樣,真係電視都熄唔切!化咗妝嘅菜菜子難掩一面老態,一笑起上嚟,話佢50歲都不為過。

有日本網民留言話菜菜子已經過咗氣,指佢走晒樣係收視插水元兇添呀!
日前上節目……
今年……
1999年拍《急症群英》
2003年拍《美女與野獸》
2011年拍《女管家三田》
鍾意就快D Share啦!