網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月20日 星期四

羅霖50胸誘全球狂迷約上床 羅霖,

50歲的羅霖表示有不少粉絲讚她的故事正面。

羅霖50胸誘全球狂迷約上床

羅霖今年以50歲之齡首度推出寫真,反應極好,吸引世界各地都有這位「50胸」美魔女的相關報道。羅霖自爆出寫真後,有不少瘋狂男迷露骨示愛,表示希望跟她上床,又指對着其寫真打手槍,亦有人叫她開價約見面,當中涉及各個國籍的人,認真厲害!

升呢「全球美魔女」的羅霖,今年年頭遠赴韓國為其首本寫真取景,早前寫真於書展推出,羅霖以半百之齡及三子之母成為賣點,擊敗一眾0靚模,成為寫真天后,最巴閉是世界各地均有報道,包括英國、墨西哥、日本及泰國等,令她紅遍世界。

接怪信件送毛

羅霖的寫真大賣兼人氣急升,粉絲也隨之而激增,但同時也惹來狂迷示愛,她說:「好多粉絲喺社交網向我示愛,唔同國籍都有,大部分用簡單英文同我講好鍾意我。當中有啲好露骨嘅說話,例如話唔介意我年紀,想同我上床,有啲又話買咗我本寫真,對住嚟打手槍。仲有人話如果做我個仔就發達,可以成日攬住我,想同我發展母子戀。我全部冇覆,全部舉報同封鎖晒佢哋,(會唔會報警?)唔會,反正佢哋接觸唔到我,總之唔覆佢哋就得。」羅霖續說,早年互聯網未太發達時,亦有收過狂迷寄來的信件:「打開個信封,裏面係啲毛,都幾得人驚!」

曾遇上逆境的羅霖,全靠不放棄而達成夢想。
  • 曾遇上逆境的羅霖,全靠不放棄而達成夢想。
早前羅霖搞寫真簽名會,獲大批粉絲支持。(資料圖片)
  • 早前羅霖搞寫真簽名會,獲大批粉絲支持。(資料圖片)
羅霖得到三位兒子力撐。(資料圖片)
  • 羅霖得到三位兒子力撐。(資料圖片)

對於能一下子吸引到一些狂迷注意,羅霖認為主要是大家意想不到一個50歲兼有三子的女人,還可以保養得宜,她笑說:「或者大家睇完我本寫真,多咗幻想,有時出席活動,會有人行埋嚟問,可唔可以活動完同我食餐飯。佢哋冇惡意,好有禮貌,我就笑一笑咪行開囉。」

除了狂迷,亦有不少人向羅霖開價,她稱:「好多人叫我開個價,話想同我見吓面,我當然冇理。」問是否富家子弟?她表示不知情,因為對方只有一張相,她亦從來沒回覆。

盼發放正能量

雖然如此,但羅霖表示也有很多真心支持她的人:「以上嘅人都係小部分,大部分都好有鼓勵性,讚我保養得好,叫我繼續努力。又話我嘅故事正面,散發好多正能量。呢個就係我出寫真嘅最大目的,總之女人不論咩年紀,都可以做自己想做嘅事,即使遇到逆境,都唔好放棄,夢想一定可以實現。」羅霖的確成為不少女性的偶像,年齡不再是女人的禁忌!

文:名人組

鍾意就快D Share啦!