掃呢頁CODE去手機

2015年8月15日 星期六

60歲吳剛 減肥成功 被指似林峯:點解個個都咁講? 林峯,吳剛,





其他影片:>>






現年60歲嘅吳剛早年進軍飲食業後,鮮有復出拍戲,喺舊年11月出山,為張致恆同許靖韻翻唱嘅《相逢何必曾相識》拍MV。

事隔9個月,今日吳剛就現身旗下食肆煌苑打點,記者就發現佢瘦咗唔少,睇落仲有啲似林峯。

一身西裝加埋塊面仲有搽粉嘅佢,同一班食客傾偈之餘仲被人集郵,退出江湖都仲有一定嘅魅力。記者問佢係唔係減肥瘦身,佢就話:「潮流興fit吖嘛,唔興一舊舊。」

一向貪靚嘅吳剛,原來佢月前減肥成功,用咗兩個月減咗10磅,佢話:「最近得個營養師教我用一個好特別方法,就係唔好食澱粉質嘅嘢,原來真係有效,最緊要過咗下晝5點之後唔好食飯麵,如果過咗5點真係肚餓,就食蕉!一樣有energy,人又fit。我原本165磅,0依家155磅,條腰以前34吋,0依家30吋,都幾好」講完之後仲轉身展示自己嘅身形。

講到吳剛似林峯,佢就笑住話:「吓!點解個個都咁講?你唔係第一個講,我邊有咁靚仔吖!梗係唔似啦,林峯咁靚仔,我想似佢啫。」

吳剛話依家食蕉減肥。(採訪、攝影:魯吉) 吳剛好fit喎。
都有食客認得出佢。 對自己身型好自滿。 吳剛喺張致恒同許靖韻翻唱嘅《相逢何必曾相識》拍MV。
鍾意就快D Share啦!