掃呢頁CODE去手機

2015年8月14日 星期五

得知露底風波 7歲美心妹妹唔開心 美心妹妹,楊鎧凝,



自從發生寫真風波之後,外界關心究竟美心妹妹Celine(楊鎧凝)知唔知道這件事,楊太接受電視台訪問時,坦認美心妹妹已知道,亦感到好唔開心。

她說:「前幾日佢喺YouTube度search佢自己個名,佢睇到好多呢啲咁嘅報道,佢好唔開心,好想打爛部電視。我就問佢乜嘢事,佢就話:『我見到人哋話你,好多人話我哋,點解呀?』我就將啲YouTube呀、書呀俾佢睇,話俾佢知發生乜嘢事,希望以正面方法同佢講。好彩學校喺呢件事之後都有打電話嚟跟進,介紹社工同佢跟進。」

楊太表示美心妹妹的情緒暫時可以,但擔心返學時有狗仔隊妨礙佢返學,影響其他家長,並希望外界可以畀多些空間,強調美心妹妹只是一個小朋友。

在訪問中,楊太否認將女兒視為搖錢樹,更指出小童星的工作收入不高,通常都是三、四位數字,廣告同平面廣告也不過是四位數字;而且一向做慈善工作為主,根本無乜酬勞,有時連車馬費都冇。至於美心妹妹的收入,楊太表示會存入女兒的戶口,當她長大時決定如何使用。
鍾意就快D Share啦!