掃呢頁CODE去手機

2015年8月24日 星期一

鄧佩儀:鄧佩儀拒獨食88公分巨型串燒 鄧佩儀



嘩,一個真係好難食得晒。

next 1/1 pre

鄧佩儀即場量度巨型串燒。

next 1/1 pre

鄧佩儀同陳國峰都畀巨型串燒嚇親。

next 1/1 pre

藝人鄧佩儀(Gloria)自認為食,她自爆閒時最愛「周圍鑽」尋找美食!Gloria日前於尖沙咀一間韓燒食店中,發現全長共88公分「神級」巨型串燒!她笑言對該串燒感到驚為天人,更主動問老闆「攞折頭」:「咁巨型嘅串燒真係壯觀到不得了!我哋仲貪玩去攞把尺(量)度,真係剛剛好88公分!全晚吊條串燒喺度任食牛扒同羊扒等等,順次序夾餸落嚟慢慢烤!因為串燒係倒吊,所以豬油會自動滴落塊鐵板,聞起嚟香到痹!」

問到Gloria能否獨自食完該串燒?她笑稱此乃「情侶餐」:「一個女仔難啲食完,除非係超級大胃王!最好就情侶一齊食,男仔仲可以show off吓強勁手臂,因為要好大力先可以夾到塊扒落嚟烤!」問到Gloria擔任飲食節目主持會否增磅?她自爆日日保持超高運動量「燒脂」,並說:「我每日至少跑半個鐘先開工,放工又會去打泰拳同跳舞!做咁多運動反而仲想食好多嘢!」

鍾意就快D Share啦!