網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月16日 星期日

弗爆Amanda S. 性感露背夠晒養眼 Amanda,Amanda S,



【add即時.尚】弗爆Amanda S. 性感露背夠晒養眼

2015-08-16 12:00:00



名模Amanda S.日前現身銅鑼灣出席抽獎活動,對於經營四年的餅店遭清盤坦言未有受到打擊,而且最近正在蜜運中,整個人睇起黎都狀態大勇。

Amanda S.自從失婚後,日日做gym操fit自己,身材fit到漏。日前,Amanda S.揀穿了英國品牌Temperley London的deep V連身裙,紅白配色,再加上鏤空及刺繡的細節,滲出一點民族氣息,雖然正面不算太有睇頭,不過就露出靚背,再加上一身健康蜜糖膚色,非常養眼。

更多時尚新聞,即上:http://add.appledaily.com

TAG :

_theme_add, 香港, 即時, 蘋果, 時裝,時尚, fashion, style, 名人時尚, 潮流



蜜運中的Amanda S.,狀態甚fit。



Amanda S.露出靚背,加上蜜糖膚色,性感又健康。



Temperley London類迎款式 減價約港元 $4,368 (官網)



最近Amanda S.大解放,日前在微博晒超性感泳衣照。

鍾意就快D Share啦!