掃呢頁CODE去手機

2015年8月4日 星期二

陀B梁政珏 着三點式曬太陽 自爆心血少唔嚇得





其他影片:>>






擁34C魔鬼身材、有「咪神」之稱嘅梁政珏,今年1月14日註冊同大佢10年嘅生意人何思源(John)結婚,仲一擊即中,結婚個幾月就已經造人成功,而且一索得男陀男B,雙喜臨門。

不過,懷孕6個幾月嘅梁政珏,之前同本報透露會開刀生B,除咗因為遺傳咗媽咪有子宮後屈,仲有胎盤前置問題,如果選擇順產,好大可能會有出血問題,所以佢唔會選擇順產。

雖然梁政珏嘅胎盤前置問題冇台灣藝人徐若瑄咁嚴重,但醫生都建議佢多臥床休息,但係梁政珏日前竟然着晒三點式去曬太陽,身邊仲擺咗杯凍飲喺度,似乎唔多聽話喎!

梁政珏接受本報電話訪問就話:「唔係(唔聽話)呀!有聽醫生話成日瞓架!但可能瞓得太多,搞到條腰好痛,右邊腰直頭腫咗,所以先至去出去曬下太陽,等自己郁動一下。」佢又話:「唔知係咪因為陀仔影響咗荷爾蒙,我胃口都變晒,好似我本來一直唔飲奶,但依家就好鍾意飲,但最辛苦係0依家六個月幾月仲會作嘔。」

不過,仲有幾月就升呢做人母嘅梁政珏話,日前去做產前檢查見到囝囝個樣真係好開心,仲話醫生讚囝囝個鼻好高同下巴尖,所以佢都安樂晒。

另外,梁政珏又喺instagram貼咗幾碟餸嘅相,仲喺啲相落咗好有趣嘅tag,包括「有人叫加多d水點知被毀容」,還有「男仕恩物」及「何師奶遲下有精神就教煮餸」等,十分搞笑。

梁政珏着三點式去曬太陽。 梁政珏仲話自己心情有啲緊同唔嚇得。
啲tag咁搞笑。 去年底梁政珏秘密嫁大佢10年嘅生意人何思源(John)。
鍾意就快D Share啦!