掃呢頁CODE去手機

2015年8月14日 星期五

寸嘴Barbie封胸做OL  Barbie,夏尉喻,



寸嘴Barbie封胸做OL 



其他影片:>>






封胸做OL 寸嘴Barbie:我係小市民

寸嘴Barbie夏尉喻以35D上圍和出位言行,成功躋身電影圈,當日rap住參與周星馳《美人魚》選拔,令人極難忘。不過4個月前她突然引退,在科學園一家設計app的公司任職OL,過着朝九晚五的新生活。

本報日前直擊探訪Barbie,她說早前荷爾蒙失調,肥腫難分,在鏡頭前自信全失,甚至不想見人,為了生活她決意轉職。採訪當日Barbie衣着樸素,又自備沙律當午餐,生活健康有規律。



■寸嘴Barbie過朝九晚五OL生活,順便休養調理身體。



■生活健康的Barbie,自備沙律當午餐。



■上年不惜出位碌地,爭奪星爺新片《美人魚》的演出機會。資料圖片

調理身體未忘星夢

Barbie由精采的藝人生活,轉做平凡OL,她說:「都係一份工作,但工作模式的確可以對調理身體有幫助,我個病最緊要作息正常。」不過Barbie強調不放棄娛樂圈,如果幕前有工作會照做,她只想自我增值說:「話晒都I.T.界,我只係返咗短短4個月,的確冇乜建樹,會繼續摸索。」做OL月薪計收入穩定,她說:「幕前單件都等於𠵱家月薪,但呢份工勝在穩定,幕前唔係成日有工作。」Barbie預計休養半年直至完全康復,她亦要定期見醫生,做推拿,最重要是作息定時。

做過藝人的Barbie,現在主力推廣公司的app,有時會外出見客,她說:「如果認得我嘅人,只會慳返打開話題呢part,佢哋會話你好熟面口喎,但最終都係好實際,完全冇着數。」

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安

鍾意就快D Share啦!