網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月24日 星期一

過程好論盡!佗B徐子淇孖老公甜蜜BBQ 徐子淇



徐子淇同老公呢個BBQ真係既甜蜜又論盡。

next 1/1 pre

佢老公首先跌咗粒棉花糖,但值得留意嘅係,子淇嗰兩粒棉花糖係安然無恙嘅。

next 1/1 pre

然後,佢老公仲上演一幕火燒棉花糖,真係好燶吓。

next 1/1 pre

老公咁識搞笑,子淇當然笑得開懷。

next 1/1 pre

佢仲上載咗玩煙花嘅短片,真係一個開心嘅大肚婆。

next 1/1 pre

大肚有咩做?懷有八個月身孕、為老公李家誠佗第四胎的千億新抱徐子淇(Cathy),嫁入李家接近九年,就嚟生第四個,都算係好犀利!Cathy亦周不時喺instagram上載同老公嘅拍拖相,鬼咁甜蜜。

今日兩公婆又再玩恩愛,題目係BBQ,其中一個精彩環節係排排坐燒棉花糖,Cathy仲全程直撃添!話說李家誠燒第一粒棉花糖時,唔小心跣咗粒棉花糖走,Cathy即時上載照片,仲留言:「First he dropped his marshmallow.....」咁第二粒棉花糖又點呢?Cathy亦有圖有真相咁直擊:「Then he burnt his second one.」(接着,他把第二顆燒焦了!)火燒棉花糖呢啲場面,真係難得一見。

唔知係咪情人眼裏真係出色啲,老公只係燒兩粒棉花糖,仲要論論盡盡咁,但已經冧到Cathy不知幾開心,單憑呢啲小情小趣,就知佢哋兩個有幾咁恩愛!

童心未泯嘅Cathy,仲貪玩地玩埋煙花,佢上載咗條短片,主要係拍佢好開心咁拎住兩支煙花打圈,仲要揈嚟揈去,十足大細佬咁!玩煙花同BBQ已經開心到咁,呢位靚太真係好幸褔!

鍾意就快D Share啦!