掃呢頁CODE去手機

2015年8月21日 星期五

江華女闖樂壇 阿舜唔評價:我冇乜資格講 阿舜,江華,黃宏舜,



江華當年話阿舜「太有自信」,而今日阿舜就話冇資格評價江華女(天天)嘅唱功!

next 1/1 pre

仲話大家自信心差唔多,即係好好?

next 1/1 pre

阿舜,你唔笑個樣都好惡!不過佢就話冇意拍電影,果然醉心唱歌!

next 1/1 pre

笑吓咪幾好囉,靚仔晒!想睇你同江華女切磋喎,話晒有啲緣份!

next 1/1 pre

人稱「娃娃舜」的網絡紅人黃宏舜現身電影《猛龍特囧》首映,問到會否想拍電影?來捧場的他說:「冇諗過。(興趣喺音樂方面?)係呀,呢輪都忙工作,都係啲體力勞動嘅工作。」並謂知道江華女兒天天打算進軍樂壇,問到對方歌藝如何?他說:「我冇乜資格去講。(星二代有優勢?)我都唔知點講。(佢唱歌如何?)好聽。(同江華囡囡比較,你定佢唱得好啲?)呢個唔係由我嚟講。」當年曾被江華批「太有自信」,阿舜今日被問到與天天比較,自信心誰較大?阿舜謙虛說:「差不多啦。(有機會想切磋下?)有機會嘅。」

再問到江華或其女兒唱歌誰較好聽?阿舜表示沒有聽過江華唱歌。那麼娛樂性方面是否不及他高?阿舜反問記者:「你哋話呢?」他又指閒時唱K會揀流行曲、經典歌曲,不過最近返工辛苦所以少唱了!

鍾意就快D Share啦!