掃呢頁CODE去手機

2015年8月21日 星期五

陳瀅露股玩貓感尷尬 陳瀅,



陳瀅BB為求突破自己,唔介意全祼上陣出書,畀大家一個全新嘅感覺。

next 1/1 pre

陳瀅BB一直以來給觀眾的印象都是清純及開朗,出相集主要希望大家可以更深入了解佢。

next 1/1 pre

無舞蹈底子嘅陳瀅BB,為咗演好芭蕾舞舞員嘅感覺,事前接受咗兩個月訓練,仲要跳到爆甲真係夠專業。

next 1/1 pre

雖然係全女班拍攝,陳瀅BB話全祼示人都感到尷尬。

next 1/1 pre

陳瀅BB覺得入行五年都喺時候改變吓自己。

next 1/1 pre

陳瀅BB話爸爸媽媽都好信任佢嘅決定。

next 1/1 pre

陳瀅(Jeannie)由Model入行已五個年頭,除了參與模特兒的工作外,一直有拍攝電影電視,如《盜馬記》及《寒戰》等,自TVB劇集《女人俱樂部》及《四個女仔三個BAR》推出以來,深受一眾年輕人愛戴,尤其在網上人氣急升,已成為「新生代女神」,為了突破自己,今年更推出首本相集圖像文學《半透明的舞孃》。Jeannie一直以來給觀眾的印象都是清純及開朗,今年年初便開始計推出相集令大家更深入了解她,而她表示今次嘗試了不同造型和演繹不同的自己,希望大家除了認識她的開朗的外表,亦可看到她的新嘗試及如何超越自己。

有苦自己知

為了令拍攝更專注最後決定選址泰國曼谷拍攝,拍攝團隊準備了十多個造型去配合拍攝,其中因陳瀅要演繹一位芭蕾舞蹈員,但是她並沒有舞蹈底子,於是苦學兩個月,希望出來效果令大家滿意,腳甲也跳爆了數隻,真是有苦自己知。

全祼感尷尬

而一向都是微胖少女的她,在老闆勒令下減肥,加上拍劇時間日夜顛倒,令她感到前所未有的壓力!因而令到經期不準,還引致水腫,她非常擔憂會影響拍攝,但由於團隊每一位盡心盡力為此事做足準備,拍攝過程非常愉快,整個團隊也非常投入,到第三天的拍攝,由原本取材湖裏的背景改為仙人掌及跟一呎高山貓一同拍攝的關係,攝影師及藝術總監感到之前的服裝並不合適,於是提出全裸拍攝,Jeannie說:「我都諗咗幾分鐘,但由於對大家嘅信任喺拍攝嘅過程已經建立起來,在清場嘅情況下就開始拍攝,雖然係全女班,但起初都有少少尷尬,但係我知道如果我尷尬嘅話大家會更加尷尬,所以就鼓起勇氣去完成拍攝。」

爸爸媽媽全力支持

問到相集入面都有好多性感嘅場面,怕唔怕廣告商、客戶同埋屋企人接受唔到?她就說:「其實入行以來都好多謝各大廣告商嘅喜愛,相信佢哋都明白藝人到一定嘅時候要有一啲改變,而我亦非常信任我公司的團隊,佢哋係非常專業,希望可以畀到一個唔同嘅陳瀅畀大家,至於屋企人,爸爸媽媽一直都好信任我嘅決定,亦都知道我係一個深思熟慮嘅人,所以我知道佢哋如果睇到我本圖像文學《半透明的舞孃》都會覺得好滿意!」

鍾意就快D Share啦!