掃呢頁CODE去手機

2015年8月15日 星期六

周潤發被誤認劉德華?一場誤會! 劉德華,周潤發,





其他影片:>>






發哥,發哥,講真呀!香港地有邊個唔認得發哥周潤發,被網民選為「民間特首」,不時被市民「野生捕獲」,要求同佢玩Selfie,勝在發哥來者不拒,夠晒親民。近日有網民喺西貢蠔涌成豐片場「捕獲」發哥,留言:「超開心,終於和劉德華合影喇!仲可以帶仔女一齊返工。」高登瓊姐亦有轉貼。真係唔認得?冇理由嘛……

事件到晚上,又有峰迴路轉嘅發展。影相嘅網民——個女向高登瓊姐報料,話件事唔係咁,而係一場誤會,事緣佢媽媽(即係影相那位)係發哥請佢去片場嘅士多部幫手,所以一定係認得發哥。「至於劉德華,其實佢媽媽的確有同佢影到相,但華仔表示唔想放上網,所以佢媽媽個caption係會亂咗少少,但絕對唔係撈亂華仔同發哥。」瓊姐如是說。原來係咁。

不過呢單華仔同發哥分不清的誤會,令網民又諗起「喺球場見到杜德偉先生,不過條友好寸,叫佢杜生都唔啋人。」呢單嘢(新聞連結:http://bit.ly/1Nomtg0),其實早前盧巧音都被誤做「何韻詩」(新聞連結:http://bit.ly/1DruWiF),何韻詩今日發現有人認錯發哥做「華仔」,何韻詩都認唔住喺facebook留言:「I am not alone.」咁,又成功抽水喇。

呢位網民(心心眼):「終於和劉德華合影!」發哥都唔認得?唔會(網上圖片) 徒弟刀仔似賭神師傅!? 有冇咁似呀!
乜華仔都鍾意Selfie㗎咩! 你哋覺得呢! 仲記得…許志安似杜德偉!
盧巧音似何韻詩!(好似係…) 愛國藍絲認錯盧巧音係何韻詩!
鍾意就快D Share啦!