網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月18日 星期二

被指機上發酒癲 吳浩康嬲爆:我冇飲醉! 浩康,吳浩康,



吳浩康嬲到爆呀,澄清冇飲醉酒!

next 1/1 pre

吳浩康落機時接受《東網》訪問。

next 1/1 pre

藝人吳浩康(Deep)昨晚由泰國返港,不過卻遭機上一乘客投訴他疑似「發酒癲」,指他不停問空姐攞啤酒飲,又煩住空姐攞筆用。對此,阿Deep接受《東網》訪問時連聲呼冤,並說:「我邊有行為發酒癲?攞筆用?係空姐想我幫手填寫意見書,親手交番畀佢,咁臨落機佢都未畀筆我,我咪問空姐攞囉,我去旅行畀錢買機票係乘客,問空姐攞啤酒飲都係理所當然,有乜問題先?我覺得啲人好得意囉,又冇騷擾佢,唔明點解要話人發酒癲!」他表示落機之後,還接受《東網》港聞記者訪問,談及有關曼谷爆炸事件,並說:「我冇飲醉!」

Deep坦言為此事感到不憤,他說:「我真係好嬲,我冇得罪任何一個乘客,雖然以前我做過一啲唔好嘅嘢,但唔代表我乜都做唔好,我覺得好無奈,啲人好無聊,如果佢覺得自己啱,使乜偷影我,咪直接埋嚟影囉,作為藝人我就要畀你侵犯偷影呀,我覺得嗰個人好討厭,佢先係滋擾緊我,我真係好想搵番機組人員做證。」

有指他出現「鬼剃頭」,Deep說:「喺呢啲咁嘅(環境)生活點會冇壓力呀!」他表示兩個幾月前開始「鬼剃頭」,他指詢問過中、西醫意見,全是壓力所致,他說:「醫生話心情好,放鬆個人,唔好成日咁緊張,慢慢會好。」

鍾意就快D Share啦!