掃呢頁CODE去手機

2015年8月31日 星期一

德望開學 思琦妹接放學 劉華囡去咗邊? 劉華,思琦,劉德華,





其他影片:>>






又到9月,學生哥又係時候要番學,上年,小龍包同Torres上K1,媽咪陳慧琳同楊千嬅都有親自湊返學放學。去到今年,就到楊思琦、陳琪同港姐關伊彤做24孝媽咪,護送囡囡入學校。

晨早流流10點半,思琦妹佢哋好準時,企喺德望幼稚園門口接寶貝囡,三個小朋友第一次著上校服,但都冇扭計,見佢哋仲戴住動物圖案喺頭,似乎喺學校玩得好開心喎!

思琦妹話,今日係適應班,聽日就係正式開學,幾位家長都會陪多咗佢哋一日,陳琪仲話:「之後就要靠佢哋自己喇」。雖然同劉德華個囡囡同校,但佢哋今日就見唔到,亦未知係咪同一班,只知佢哋三個都係同班。

雖然唔似得陳琪咁,有老公胡諾言做柴可夫司機,不過思琦妹同囡囡一樣笑得好開心,咁多姊妹同學幫手,一定冇問題嘅!
鍾意就快D Share啦!