掃呢頁CODE去手機

2015年8月2日 星期日

「連保守精英都頂唔順梁振英」 梁振英,



【拆局】

袁國勇辭去港大校務委員職務,並不點名批評特首梁振英上場後令香港爭拗、撕裂升級,不少政界人士均認為袁的說話遠較泛民有份量、更受北京關注,因袁代表香港一班保守、親建制的精英,「𠵱家連呢班人都頂唔順,要出嚟發聲,北京、特區政府冇埋呢班人,基本上喺香港冇晒一啲有江湖地位嘅盟友」。

觸及最後底線

有政界中人指,自梁振英上台,泛民已成梁及北京死敵;到政改一役,北京又失去一班傳統中間派支持;到今次港大拖延陳文敏的副校長任命,出來捍衞港大的舊生不乏在政改一役,仍肯支持北京、反對佔領的溫和保守精英,如提出十三學者方案的中大經濟系教授宋恩榮,連獲特區政府頒銀紫荊星章的袁國勇,也為港大事件暗批梁振英,「可見連呢班保守、同北京有偈傾嘅保守精英,亦頂唔順梁振英不斷搞局」。

另一政界人士相信,今次港大風波觸及這班保守精英的最後底線,「佢哋或者喺民主立場上,仲有得同北京妥協,但去到學術自主、大學自主,就係佢哋底線,咁即係逼佢哋反對」。若連這班保守精英也站在政府對立面,北京、梁振英將更加孤立,「除咗愛字頭、左派、建制政黨,稍有名望嘅人唔肯再幫政府,政府點管落去?北京係咪仲可以坐視不理?」

■記者莫劍弦

鍾意就快D Share啦!