掃呢頁CODE去手機

2015年8月28日 星期五

黎燕珊大女「索」甩男仔頭 黎燕珊,



黎燕珊的女兒劉詠詩(左)長得亭亭玉立。

黎燕珊大女「索」甩男仔頭

近年不少星二代湧現,令娛圈增加不少新面孔,耀眼程度不比父母遜色,絕對有望青出於藍!前亞姐黎燕珊的長女劉詠詩(Wynce)昨日首度曝光行天橋,早年男仔頭的她搖身一變成為亭亭玉立的俏空姐,星媽黎燕珊更大讚囡囡遺傳了她的好身材,惜Wynce無意入娛圈,未能接媽媽的選美棒,大嘆「嘥料」!

近年娛圈新人乏善可陳,星二代頓成搶手貨!繼早前名模馬詩慧女兒王麗嘉及藝人林俊賢女兒林鈺洧殺入模界、上山詩鈉女兒Hilary甜美亮相後,昨日前亞姐黎燕珊的長女劉詠詩(Wynce)亦粉墨登場,與藝人龔慈恩的15歲囡囡林愷鈴一同為日本潮店行騷,各有千秋!

靚空姐名花有主

21歲的Wynce跟媽媽母女檔行天橋,由於首次公開表演,表現難免有點緊張,但憑着遺傳母親的標致外表及好身材已夠煞食,最難得是Wynce女大「三十六」變,由讀書時的男仔頭,蛻變成長髮披肩、成熟可人的美少女,令人眼前一亮!Wynce透露6歲時曾與母親一同行騷,事隔15年後再次亮相,問她是否想入行?她說:「我冇想過入行,我依家做緊空姐,係我由細到大嘅夢想,不過覺得今次係一個好好嘅新嘗試,又可以同媽媽一齊,同想藉此update依家嘅自己。」在旁的黎燕珊補充說:「佢話上網打『黎燕珊』,就出咗佢嘅相,全部係肥妹仔同男仔頭嘅相,所以好想update吓自己。」

劉詠詩樣靚身材好,相信不乏裙下之臣。(劉詩詠舊facebook截圖)
  • 劉詠詩樣靚身材好,相信不乏裙下之臣。(劉詩詠舊facebook截圖)
劉詠詩攬着巴斯光年,童心未泯。(劉詩詠舊facebook截圖)
  • 劉詠詩攬着巴斯光年,童心未泯。(劉詩詠舊facebook截圖)
劉詠詩4年前還是個男仔頭。
  • 劉詠詩4年前還是個男仔頭。

對於近期星二代湧現,黎燕珊表示亦有留意,她也鼓勵囡囡可多作嘗試,更有朋友拿選美表格給女兒,但Wynce興趣不大,星媽續說:「佢身材好好,應有嘅地方就有,試衫時啲人都話唔選美嘥晒,我覺得女為悅己者容,靚嘅嘢應該要同人分享。」對於是日囡囡的表現,她大讚200滿分。Wynce又自爆現在有拍拖,是否已見家長?黎燕珊即笑言:「有見過,好熟嘅,不過朋友啫,我同佢講應該要多啲選擇。」

龔慈恩的15歲囡囡林愷鈴獨自行騷,已甚有風範。
  • 龔慈恩的15歲囡囡林愷鈴獨自行騷,已甚有風範。
  • 放大圖片

龔慈恩女愛唱歌

而同場15歲的林愷鈴(Ashley)就獨自現身,她表示沒媽媽龔慈恩在旁,感到特別緊張,但由於早前已面對過傳媒,故身材高挑的她表現比Wynce淡定。對於跟同為星二代的Wynce同場較量?她笑說:「我冇咁諗,唔介意,冇壓力。(你對呢行有冇興趣?)我依家仲係學習階段,我學緊建築、音樂,未知邊樣嘢會繼續行落去,我都好鍾意唱歌,最鍾意聽王若琳同鄧紫棋。(想做歌手?)鍾意音樂同做歌手又唔同,我跳舞一般,個人好硬。」這些甜美可人的星二代出現,的確令娛圈多一點生氣!

文:名人組

鍾意就快D Share啦!