掃呢頁CODE去手機

2015年8月28日 星期五

傅穎壓力爆煲抑鬱厭食纏身 傅穎,



備受攻擊十三年,傅穎表面看似冇所謂百毒不侵,但內心是真正的傷痕纍纍。

next 1/1 pre

累積無數傷痕最終大爆發,抑鬱、厭食、情緒失控及自閉等情況全部浮面。

next 1/1 pre

對於無論做乜嘢,最後都係換嚟扭曲嘅指控,傅穎大嘆無奈。

next 1/1 pre

傅穎認為自己講嘢唔叻易惹誤會,係導火線之一。

next 1/1 pre

最嚴重的情況,傅穎坦言出街見到人就想喊,所以經常匿喺屋企唔出街。

next 1/1 pre

自閉的階段,幸好有好朋友的陪伴,傅穎才可以成功走出困境。

next 1/1 pre

為咗遠離是非新聞,傅穎決心離開香港到內地工作。

next 1/1 pre

雖然負面新聞都係曝光率,但係承受咗咁多年傅穎希望唔會再面對。

next 1/1 pre

到內地拍劇希望可以避開吓,結果因為太投入角色,最終導致情緒再次出現問題。

next 1/1 pre

傅穎再一次全靠身邊好姊妹陪伴度過難關。

next 1/1 pre

傅穎自覺唔太適合呢一行,所以有考慮過轉行去其他方向發展。

next 1/1 pre

曾經有人邀請做行政工作,不過傅穎還是希望從事設計工作。

next 1/1 pre

傅穎亦有考慮過重返校園。

next 1/1 pre

傅穎對設計甚有興趣,曾推出自家公仔「比莎妹妹」及畫作。

next 1/1 pre

如果「國際漿」鄧紫棋是新一代是非女王的話,那麼傅穎(Theresa)毫無懸念也是一代「Gossip Queen」。近年傅穎的新聞幾乎清一色負評,由Cookies時代已盛傳與鄧麗欣勢成水火,直到「四餅」年代,不和傳聞愈演愈烈。直到後期單飛發展,失準走音片段在網上瘋傳,還有緊湊過連續劇的「變臉進化史」。

「做咩都畀人扭曲」

還記得傅穎唱過一首叫做《誰羨慕像我這樣強的人》的歌,數數手指,她出道十三年,身上所受的箭從未停過,可是多年來這個「箭靶」看似不痛不癢,笑看醜聞,試問誰不羨慕這樣強的人。「最近朋友畀咗本雜誌我睇,佢將我兩歲嘅樣同依家比較,話我變咗咁多,連BB仔相都可以比較,我已經冇辦法任由大家繼續講落去。依家好似將負面嘅嘢放喺我上係冇違和感,最近喺香港出席咗個電影發布會,又畀人話我爭出鏡,其實我只係嚟客串吓,我做啲咩都比人扭曲,依家唔理啦,寫乜都得架啦。」傅穎一面無奈地說。

看似硬淨得百毒不侵,可是很多事不足為外人道,說穿了,再強的人也有軟弱的時候,傅穎還是會對人歡笑背人愁。「樂觀啲去諗,大家都幾鍾意去談論我,以前幾介意,尤其啱啱變金髮嗰陣。可能我唔識得圈入面嘅一啲規則,我講完一啲嘢,我以為大家應該會明,但最後出到嚟會變咗另一樣嘢。我就係講嘢唔叻,令到大家好容易誤會,我知道自己一定有問題,可能講嘢畀人感覺好寸。但有時有啲嘢係『明砌』,我否認咗,但點都要寫我。」

「一出街就驚畀人講」

長時間活在「負」能量下,由女神變成「負穎」,積埋積埋,最終熬出抑鬱病來。就在負面新聞滿天飛的時候,傅穎將自己封閉在家,活在沒有流言蜚語的世界裏:「我覺得每個藝人都有輕度抑鬱同焦慮,自己當然會有,入行咁多年,中間有幾段時間有嚴重抑鬱,有段時間出到嚟見到人就想喊,食唔到嘢,無啦啦會想嘔,又瞓唔到覺。維持咗三個月左右,喺屋企練到每日可以睇完一本書,因為一出去就驚畀人講、畀人寫。嗰段時間覺得好委屈,好需要同人傾訴,好彩啲朋友知我唔開心,又驚我唔食嘢,拎埋啲嘢上我屋企輪流陪我。」

一次又一次被矛頭瞄準攻擊,傅穎試過多次躲在家裏痛哭,既然此地不留人,自有留人處,從逆境走出來的傅穎拭乾眼淚,兩年前決定北望神州,暫時遠離香港這片是非之地:「反而呢幾年唔喺香港,靜靜喺大陸拍劇,係因為唔想有啲令我唔開心嘅負面新聞,冇新聞好過有負面新聞。」

「唔需要呢啲曝光」

有人說這是鴕鳥政策,但她倒覺得是樂得浮生閒:「睇你要唔要呢個曝光率、需唔需要呢個曝光,依家我唔需要。就算我講,人哋都覺得我唔係講真話,畀好多人質疑。有時返香港做專訪,做完之後出到嚟,報道都唔係咁正面嘅,我就覺得不如唔好做。」

「啲雀斑走晒出嚟」

本想寄情工作,遠離是非,可是病魔偏偏要找上門,傅穎在拍攝內地劇《望夫成龍》時,因太過投入角色,走不出來,最後再度病發。「精神上受傷,因為個角色每場戲情緒都要好崩潰同激動,每次一埋位我就要鬧人同喊。結果呢幾個月講嘢都唔同晒,個人一點就着晒,識我嘅身邊人就知,拍完套戲,有時閂左機,但聽到人哋講一句嘢,我就即刻火起,講嘢都變到好大聲。總之呢三個月入面情緒都好唔穩定,以前我係冇雀斑,呢幾個月啲雀斑出晒嚟,醫生話可能係賀爾蒙嘅影響,內分泌出咗問題,搞到心火同肝火好犀利。」最後帶着傅穎再次走過人生低谷的,也是一班知己好姊妹,讓她咬實牙關跨過這一關。

而十三年前,還在讀中六的傅穎毅然放棄學業,決意跳入這個大染缸。當時的她萬萬想不到日後會成為長期成為封面人物,多次受傷後,不時想退出娛樂圈:「成日都諗退出,退出念頭由五年前開始萌生,唔覺自己啱做呢行。上年有諗過有一段時間想轉行,但一有呢個諗法就有人搵我拍戲。」她坦言曾有公司邀請她擔任行政工作,但她始於希望轉行從事時裝界:「有諗過自己做設計師,對衫、Fashion方面有興趣啲,或者去讀書。冇諗過做呢行做到老,希望自己可以轉其他方面發展,唔想一世做娛樂圈。」

有人說在娛樂圈際遇比一切重要,但上天給傅穎的難關未免太多了,有時候活在這個「愛吃花生」的荒誕社會,很多人只愛看人折墮、看人出醜,幸好她找到自己的生存之道。嘴巴是別人的,人生才是自己的。

鍾意就快D Share啦!