掃呢頁CODE去手機

2015年8月14日 星期五

苟芸慧:約滿遭索償 苟芸慧賣點心求轉型 苟芸慧,



工作量大減搞到約滿都未夠騷,苟芸慧隨時畀無綫告要六位數字賠償。

next 1/1 pre

苟芸慧好認真同職員傾舖頭嘅運作。

next 1/1 pre

雖然企喺收銀櫃,不過苟芸慧都好留意客人有冇需要。

next 1/1 pre

苟芸慧落手落腳親自落場執枱又抹枱。

next 1/1 pre

清潔完仲擺番好啲餐具,苟芸慧工作非常認真。

next 1/1 pre

苟芸慧手指同職員研究宣傳牌嘅擺位。

next 1/1 pre

對盤生意好緊張,苟芸慧略施脂粉現身舖頭打點大小事務。

next 1/1 pre

做完呢樣又做嗰樣,苟芸慧低頭密密手做無停過。

next 1/1 pre

之後苟芸慧去咗書店揀有關烹飪及語言等書本。

next 1/1 pre

苟芸慧睇得好認真,仲一邊睇一邊咬手指,超可愛。

next 1/1 pre

最後成功揀咗幾本書。

next 1/1 pre

苟芸慧好認真咁研究唔同嘅餐具。

next 1/1 pre

仲細心咁問職員嘅意見。

next 1/1 pre

苟芸慧當選華姐後,一直Keep住狀態,經常以性感形象現身,加上白滑肌膚及迷人電眼,被大批宅男推舉為女神!

next 1/1 pre

近年無綫花旦走一個少一個,流失率高,繼視后胡杏兒後,有指佘詩曼及徐子珊等一線花旦也決定於約滿後向外闖,同時無綫為免出現花旦斷層的局面,陸續培訓具潛質的小花補位。華姐出身的苟芸慧本來也是無綫力捧的花旦之一,惟前年因受甲狀腺問題困擾,令身形猶如中了「不瘦降」般愈見腫脹,加上心情低落,被迫停工休養。

自動波執枱快夾妥

正當外間以為苟姑娘因病無心戀戰要全面專心養病時,日前竟見略施脂粉、架着眼鏡兼綁着頭巾的苟姑娘,在尖沙咀一個商場內的點心店「点心代表」現身。當時正值傍晚時分,全店幾乎滿座,明顯清減不少的苟姑娘,紆尊降貴放下女神身段,走到一張張食到成枱碗碟的餐桌前,親自又抹又執,抹乾淨後,又快手快腳Set枱擺好碗筷,眼明手快冇甩拖!苟姑娘唔單止睇得,而且好做得!以為女神只識扮靚,做嘢會打爛嘢?No Way!

苟姑娘的確冇時停,又抹又執完一輪,主動去收銀櫃枱翻閱帳簿,雖然睇到入晒神,但聽到有食客需要服務,即叫職員上前,一眼關七!

一眼關七笑容冧客

期間她跟職員研究宣傳牌的擺位,明顯對點心店大小事務都非常熟悉及投入。雖然有不少食客驚見女神駕到,親自招呼不假手於人,但苟姑娘明顯已見怪不怪,盡顯其親民本色,向食客點頭微笑。由樓面工作包括侍應及收銀,以至管理全面一腳踢,忙足一粒鐘,完全未見她有絲毫疲態,愈忙愈有活力!

微服出巡做生招牌

據知,早年接Job接到唔停手的苟姑娘向來慳儉,賺一蚊儲一蚊,由於深明花無百日紅,加上本身愛研究美食,故今次膽粗粗一擲數十萬元,和朋友合資搞點心店,把興趣化為生財之路外,更希望在現時事業停滯時殺出新血路。處女下海首當老闆娘,難怪苟姑娘對點心店緊張非常,據知店舖雖然還在試業中,但她卻頻頻微服出巡,力不到不為財,親力親為不惜做生招牌化身為「點心女神」!

低處未算低,據知早前苟姑娘約滿無綫,與公司就續約條件拉鋸之際,無綫以她Under Show即「唔夠騷」為由,要求她賠償6位數字差額!

苟芸慧被譽為女神,出道時靚絕無綫,有樣有身材,劇集一套接一套,同時緋聞不絕,包括視帝鄭嘉穎及天王郭富城等,緋聞勁人氣強,高峰期騷價由三萬元升至十萬元,尤其前年和城城的緋聞愈炒愈熱時,短短兩個月已出席十個活動,百萬元袋袋平安!沒料身處高位的她患上甲狀腺失調,在藥物副作用影響下體重暴升,一度脹至170磅,且情緒低落,工作量因而急跌。其後苟姑娘返加拿大養病,雖然在當地病情得以控制,惟返港後病情再度反覆,工作亦少得五隻手指數得晒!

放假形式延長合約

據知經多番傾談後,無綫終作出讓步,讓苟姑娘以放假形式延長合約,直至10月中假期終結為止,同時也讓她於這段時間認真考慮之後的路向,至於6位數字的差額亦可暫時Hold住。而無綫方面已向苟姑娘提出不同合作方案,明顯是希望苟姑娘能強勢回歸幕前,但據知她尚未作出決定,而其病情暫時仍反覆不定,未完全痊愈。

苟姑娘投資做點心店老闆娘,除了落手落腳打點店舖大小事務外,背後也花了不少心機。當日苟姑娘在點心舖忙完一輪後,到附近書店打書釘!令苟姑娘睇得入神的並非愛情小說,而是一本又一本的烹飪書,中西式甚至甜品糕點都一一翻閱細看。

睇廚具落足眼力

在書店逗留半小時後,她行經一間售賣廚具的店舖,立即精神百倍,並入內細看各式煲及鍋,更細問店員每個煲的特性,聽得頭頭是道。苟姑娘出名精打細算,聽完一輪後,向店員取過貨品的資料單張後便離開,明顯是回家慢慢研究,未有因一時衝動而購買。

據知,苟姑娘在這段休養期,除了要為新店張羅外,更上烹飪班、廣東話班、瑜伽及跳舞班自我增值,不過最令她着迷的莫過於賽車。早前她在珠海玩賽車發生意外,幸好無大礙,據知她的確對賽車有濃厚興趣,並已考獲國際賽車牌,可以落場參加賽事。賽車不僅訓練專注及集中度,原來更是收身的好方法!由於每次落場都要穿着又厚又貼身的賽車服,一着就要數小時,賽車服太焗身,因此排汗量及消耗的熱量相當高,故自苟姑娘玩賽車後,身形比之前更瘦!

鍾意就快D Share啦!