掃呢頁CODE去手機

2015年8月19日 星期三

抵死!《愛回家》終於隨時腰斬! 愛回家,愛.回家,





其他影片:>>






大台長氣劇《愛•回家》嘅新一季,主角改由黃翠如同張繼聰擔正,不過似乎幫唔到收視,有傳劇集由首播嘅25點收視,到本月初跌到落21點,仲傳出有腰斬危機!

早前有傳聞話翠如同繼聰只係短暫客串《愛•回家》兩個月咁大把,而今日就有報導話,劇集監製羅鎮岳承認佢兩個拍完兩個月嘅戲份之後,就會暫別《愛•回家》,原因係佢哋出面都有嘢做,要就佢哋期喎。監製話會留條伏線俾佢哋回歸,咁劇情又會點交代呢?翠如同繼聰因結婚意見不合,各自離開香港重新認識自己,認識完,又做完出面啲job,咪歸位囉。

對於有傳有腰斬危機,監製堅稱今輯《愛•回家》同上輯嘅收視相若,仲話暫時未有打算搵「馬家」救亡。

不過有網民見到報導後,就話支持「馬家」回歸。計我話,腰斬咗佢算啦,俾番少少創意香港人,得唔得?
鍾意就快D Share啦!