網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月26日 星期三

李丞責貼中股災 蝕少成千萬 李丞責,



李丞責貼中股災!

next 1/1 pre

李丞責年初嘅預測。(資料圖片)

next 1/1 pre

林盛斌見王祖藍買樓,唔驚做樓蟹!

next 1/1 pre

阿叻都話全世界個市都睇唔通!

next 1/1 pre

梁思浩就最有耐性,話未放出去都未係蝕!

next 1/1 pre

昨日全球股市經歷「黑色星期一」,恒指暴跌至21,251點,創逾17個月收市新低。今日恒指持續低迷,收市報21,404點,險守兩萬一千關口!不少「星級股民」大嗌損手爛腳,但堪輿學家李丞責卻避過八位數損失,更早於年初在《東方日報》預告會出現大股災!

預言10月26日緩和期

李丞責當時指出,香港過往的羊年都有不穩定發展,今年也難逃一劫!他又指今年出現兩次日全蝕,包括4月4日和9月28日,此星象勢必對經濟有影響,恒指大概在21,000水平徘徊,故在這段時間投資要三思。

對於預言與現時股市災情不謀而合,李丞責接受《東網》電話訪問時說:「我都唔係投資叻嘅人,都係依書直說,今次都可以避過一劫,來來回回都避過咗差唔多八位數字嘅損失!」他又預測日後股市走勢:「10月26號係緩和期,上升嘅軌迹最快都要雞年先至開始。」他還大爆老婆劉倩婷曾質疑其預測:「佢都好相信我嘅說話,但當恒指升到28,000點時,佢都有質疑過會唔會真係跌到落21,000點!」

梁思浩「未放出去都未係蝕」

有多年炒股經驗的梁思浩,則於昨日股災在微博寫下意有所指留言:「一起笑看風雲變!」他接受《東網》電話訪問時坦承帳面損失達7位數:「投資同投機唔同,我用閒錢放喺度,一日未放出去都未係蝕啫!況且我都係買藍籌多。」提到李丞責成功預測股災,他說:「今次好多師傅都推測得到,佢講到21,000(點),又冇人夠膽好似佢咁講。(有冇人問你借錢度難關?)又冇喎!唔係人人搵到我嘅,要過咗我助手嗰關先得!」

阿叻「全世界個市都睇唔通」

另外,陳百祥揚言「1970年代已研究股市」,談到近日股市見波動,他說:「依家不動係最好嘅,全世界個市都睇唔通(有冇貨喺手?)梗係有!(李丞責預測到股災!)佢占卜,而我係睇數據嘅,咁容易睇得通,就個個都發咗達」

林盛斌「有王祖藍我驚咩呀?」

而一直「專攻」樓市的林盛斌(Bob),則表示或會再入市:「近排都有相熟地產經紀搵咗啲好嘢,會去睇吓嘅。(唔驚做樓蟹?)當王祖藍都買緊億幾嘅樓,我驚咩呀?」

鍾意就快D Share啦!