網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月12日 星期三

隔月再整形 范冰冰面膜怪俠造型嚇人 冰冰,范冰冰,李冰冰,





其他影片:>>






范冰冰星期一(10日)晚去到板橋光澤醫學診所「雷射」「雷射」,但其實早喺兩個月前,佢已經去過嗰度。

唔係首次喺台灣執樣嘅范冰冰喺六月底帶埋疑似助手去同一診所,當時更有職員出門口迎接;比八月嘅療程簡易,范冰冰當日只係用咗四粒鐘就完成,不過個「成果」就相當嚇人,范冰冰同助手兩個塊面,敷住一塊白色好厚嘅面膜,喺條街度飄飄吓…行行吓先真,個造型十足十電影《透明人魔》咁,好恐怖啊!

睇番當日片段,呢個面膜助手手上拎住一袋二袋診所用品,唔通係要瘋狂敷面膜?

據整形醫生表示,包到成個《透明人魔》咁,即係敷住面膜離開診所,通常都係做咗雷射療程,借特製面膜為產生熱能嘅皮膚降溫;六月呢次就話做雷射要降溫啫,前日呢次眼鏡口罩冇面膜,但佢口口聲聲話「雷射」,真係唔知真定假喇!
鍾意就快D Share啦!