網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月25日 星期二

祖藍葉璇逆市入貨 唔怕變樓蟹 祖藍,葉璇,王祖藍,



王祖藍無懼逆市,豪擲1.14億買大埔「逸瓏灣」築愛巢,名副其實錫老婆會發達嘅例子。

next 1/1 pre

王祖藍嚟緊嘅愛巢呎數接近2,809方呎,仲連埋3,174方呎天台。(資料圖片)

next 1/1 pre

保守估計,祖藍畀咗5,500萬首期。(資料圖片)

next 1/1 pre

而祖藍2013年買落嘅大埔雅景花園,就會畀屋企人住,十分孝順同顧家。(資料圖片)

next 1/1 pre

祖藍同餅印媽咪一向感情好好。(資料圖片)

next 1/1 pre

祖藍接受訪問嗰陣,露口風話想要小朋友嘭。(資料圖片)

next 1/1 pre

張智霖預告轉戰樓市。(資料圖片)

next 1/1 pre

任達華話買樓市機,最快都要一年後。(資料圖片)

next 1/1 pre

股市已技術性進入熊市狀態,正當人人哭股喪,一眾星級投資者即出招「自保」!

本港樓市下滑前景未明,連一向樓價穩定的太古城高層單位,亦由開價1,820萬減至1,765萬才成功售出,但王祖藍卻無視市局不穩,昨與發展商簽下合約,豪花1.14億元購入位於大埔「逸瓏灣」的高層近2,809方呎單位,連3,174方呎天台,呎價逾4萬元料為新界分層新高。據估計,祖藍首期需付約5,500萬元,厘印稅約460萬元,若銀行息口為1.94厘、供25年共300期,每個月供款為23萬元。

唔介意摸頂

對於被指「摸頂入市」,身在內地的祖藍接受電話訪問時表示:「唔介意,我自用啫。諗住同老婆住好啲,有小朋友亦可以用到,總之依家搵錢要再努力啲啦。」祖藍又補充指2013年購下的雅景花園,會供屋企人住,認真孝順。問到之前的裝修問題,他則表示:「一路執緊,搵番信得過嘅人裝修,應該好快解決。謝謝關心。」

Chilam預告轉戰樓市

至於一向被視為「圈中股神」的Chilam昨接受電話訪問時坦承:「股咩神呀,我同大家一樣,都係普通股民啫。4至6月股市升時,我都有斬獲,不過7月跌市我都損手離場,計計埋埋打個和。今早(昨早)我都諗過想入隻基金,最終都打消念頭,因為睇唔清個市呀。短期內都會繼續『持形保態』,希望世界和平(指南北韓局勢緊張)。」甚少投資樓市的他,更開口預告入市:「都會去睇吓嘞。」而Chilam本想買入的基金,收市下跌約5%,可謂抹了一把冷汗!

任達華瞄準地舖

「樓王」任達華對樓市後市則有獨特見解:「開始睇吓樓無妨,但適當入市時機最快都要一年後,睇定啲先。我鼓勵年青人上車,但負擔唔好咁重,我覺得不妨轉戰上水及元朗等地,長遠嚟講會係『福區』。(呢排睇啲咩單位?)我最想買入中價地舖,近民居有得發展嘛,衣食住行一炮過,都會開始尋覓好嘢嘞。」

鍾意就快D Share啦!