網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月25日 星期二

唔陪岑杏賢? 袁偉豪揸住老婆入西貢 岑杏賢,





其他影片:>>






Eason嘅歌都有得唱啦,「我有車/我有壓抑/需要發射(可以唔讀)」,袁偉豪雖然已經私有化港姐岑杏賢,但佢一得閒,最愛唔係瘟女,而係陪「老婆」……講緊嘅係佢架電單車呀!

日前,袁偉豪由將軍澳屋企,揸電單車去西貢北潭涌,雖然揸住架烈火戰車,但佢全程都慢慢揸,好穩陣,嗰頭好多快相架!入到北潭涌,袁偉豪喺間士多前停低歎tea,坐低冇耐,佢用手撩兩撩,就氹到鎮店貓貓埋嚟,貓貓仲反晒肚好冧咁,有啲交情喎!

間士多又唔係咩出名食肆,袁偉豪特登入去西貢,斷估都唔會係為咗份多士凍奶茶,而係想揸翻轉車。hea到夠皮,袁偉豪打咗個電話,疑似同女友報到後,就起身著番啲裝備,揸番出將軍澳。

相信每位有車有女嘅男士,都一定試過俾女友chur住問:「我重要啲,定架車重要啲!?」愛車如命嘅袁偉豪,如果有日俾岑杏賢咁問法,應該仲難答過阿媽跌落水呢條千古難題!
鍾意就快D Share啦!