網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月28日 星期五

日本炸熱狗的不同食法 生活+趣聞,



炸熱狗係日本嘅流行小食,一般而言都係沾蕃茄醬或者芥末醬食。但係最近日本Twitter就就炸熱狗嘅食法引起討論,除咗沾蕃茄醬或者芥末醬,原來仲有其他沾醬方法?



呢個方法就係沾砂糖!聽講北海道地區呢種炸熱x砂糖嘅食法,先係炸熱狗最正宗嘅食法。



實地去睇一睇北海道賣炸熱狗嘅攤檔,見到餐牌上面有各種口味嘅調味料任客人揀,當中排第一位嘅就係……



沾砂糖嘅食法!



呢種食法主要以北海道東部為主,話說由昭和40年代開始,啲人已經係咁食炸熱狗。由於釧路係充滿煤礦嘅街道,當事嘅工人喺從事採礦工作時,食甜嘢可以迅速補充體力,於是佢哋食炸熱狗時,都習慣用沾砂糖嘅方式。


而且呢種沾砂糖嘅炸熱狗同一般炸熱狗有啲唔同,入面嘅餡唔係用豬肉,而係用魚肉整嘅熱狗。



鍾意食炸熱狗嘅巴打,有機會去北海道嘅時候,不妨試試呢種非一般嘅炸熱狗食法啦~

鍾意就快D Share啦!