掃呢頁CODE去手機

2015年8月9日 星期日

「人奶唔夠飽」言論被轟 周汶錡道歉 周汶錡,



「人奶唔夠飽」言論被轟 周汶錡道歉



其他影片:>>






「人奶唔飽」論捱轟 Kathy道歉:我母乳不太夠

周汶錡(Kathy)上月誕下混血B仔Jacques,日前弗爆復出提及準備轉餵奶粉,及發表「人奶唔夠飽」言論,即惹來大批餵哺母乳的媽咪猛烈批評,更到她的facebook留言表達不滿。有網友指Kathy作為公眾人物應慎言:「其實餵人奶,『他不飽』 係一個非常非常錯誤的訊息!會間接影響新手母乳媽媽行『母乳路』 的堅持與信念!」、「母乳唔會餵唔飽B,只在乎你有冇心畀最好的畀B!」



■周汶錡稱自己的母乳不夠,擔心B仔Jacques不夠飽,故加餵奶粉。資料圖片

Kathy昨日在fb留言解釋及致歉:「其實我的意思,不是想表達餵母乳會令BB不飽,是因我自己母乳不太夠,只是擔心BB會不足夠,所以會混合了奶粉!我也十分支持餵哺母乳。」



■周汶錡在fb回應網民指責及致歉。

鍾意就快D Share啦!