掃呢頁CODE去手機

2015年8月23日 星期日

佘詩曼企唔穩兩猛男夾住走 佘詩曼,



近年甚少夜蒲嘅阿佘酒量大減,兩杯落肚就醉醉哋,最後要兩位猛男夾住走人。

next 1/1 pre

阿佘去完廁所諗住同個朋友打招呼。

next 1/1 pre

點知醉意爆發成個人挨咗落個朋友到,一班朋友即刻夾手夾腳扶佢返位。

next 1/1 pre

朋友幫阿佘戴番口罩先至送佢出去。

next 1/1 pre

兩位猛男左右夾住阿佘走人。

next 1/1 pre

出咗門口阿佘又突然清醒,除咗口罩又戴番超,趙永洪仲喺前面幫佢開路。

next 1/1 pre

阿佘要坐喺路邊花槽等車。

next 1/1 pre

期間見阿佘搵紙巾掩口好似想嘔咁款,不過最後都嘔唔出。

next 1/1 pre

阿佘清醒後自拍素頻照及發表愛情觀。

next 1/1 pre

現年40歲的佘詩曼(阿佘),去年憑劇集《使徒行者》「釘姐」成為五料視后,事業得意,感情生活卻還未出現真命天子,曾放風表示想拍拖的她,早前被報道指要拜神吹旺桃花及豪擲3,500萬元買獨立屋與家人同住,希望早日覓得如意郎君!

醉攬友人挨晒落去

近年由內地「回流」返港的阿佘,已甚少夜蒲,但昨日凌晨適逢中環蘭桂坊有新夜場開幕,故她「出山」孖住趙永洪、謝天華及洪天明等人夜蒲。明顯不勝酒力的阿佘,入到場內幾杯落肚已有幾分醉意,出入廁所腳步浮浮,趙永洪恐妨阿佘發生意外,全程充當保鏢傍實!當阿佘去完廁所,正想返回場內繼續飲時,遇到朋友即上前打招呼,怎料與朋友擁抱時,竟醉意大發變成「醉Lonely」,並整個人挨在朋友身上,令在場朋友嚇一跳,兩位友人即時將阿佘扶返位休息。不過,阿佘似乎實在太醉,約於凌晨一時半,由兩名「大隻男」將阿佘夾手夾腳送出場外,幾乎將她整個人抬起。不過最離奇是,阿佘突然戴上口罩,估計是朋友為免阿佘被人認出,故幫她戴上口罩以防萬一。

酒醒去搵另一半

當阿佘步出門外,又突然變得清醒,即時除下口罩換上黑超,在趙永洪開路下離開,腳步浮浮的她,連企都成問題,故坐在花槽稍作休息兼等車,期間突然用紙巾掩面似乎想嘔,但最終未能嘔出,便登車走人。飲到醉晒的阿佘,經過一晚休息終於酒醒,昨日在Instagram上載素顏自拍照,並發表其愛情觀,她留言:「今天。勇敢去找你的另一半。」似乎同時為自己加油,努力尋求另一半。

鍾意就快D Share啦!