網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月3日 星期一

華仁仔克勤蒙面金曲 回饋母校 克勤,李克勤,



「華仁仔」李克勤前晚出席母校在紅館舉行的校慶籌款音樂會,早前成為《蒙面歌王》首集冠軍的他成為主角,在熱烈的歡呼聲中壓軸登場,獻唱多首經典金曲,包括《紅日》!否認演出《蒙》的酬勞高達750萬元的克勤,指不會將工作重心轉移內地,高呼「香港是我家」,並預告將以冠軍身份再亮相節目!採:音樂組 文:專案組

克勤在《蒙面歌王》壯Sing威,前晚為母校的籌款音樂會演唱多首金曲,掀起全晚高潮!

克勤與管弦樂團合作演出,令觀眾聽出耳油!

王敏德除了舉家出動撐場,又與兒子父子檔上台Jam歌。

彭健新雖然並非華仁校友,但仍落力夾Band。

一眾華仁學生上台大合照。

李克勤早前代表香港參戰內地節目《蒙面歌王》,更成為首集冠軍,參賽片段點擊率持續高企,帶挈他人氣急升,奪冠後眼濕濕與觀眾大合唱的首本名曲《紅日》亦憑此翻Hit!前晚,克勤以校友身份為母校華仁書院在紅館舉行的90/95周年校慶籌款音樂會《華仁.我家》撐場,身為焦點人物的他以壓軸嘉賓姿態登場,一口氣唱出《大會堂演奏廳》、《一生不變》、《紙牌屋》、《你最重要》及「國民金曲」《紅日》,全場觀眾紛紛尖叫兼拍爛手掌!

預告王者回歸

「告別校園」已久的克勤重返中學,受訪時表示由綵排時已察覺母校的轉變:「現代化咗好多,又有(車立)!今次同學校管弦樂隊合作,佢哋嘅水準拍得住專業!我見番以前好索嘅英文Miss,佢依家都好索!」他又賣口乖大讚母校優秀:「我同其他舊生都好熟,每年都捐錢。呢間學校師生關係好,注重學生感受,唔會強迫你死讀書!」

唔認袋750萬酬勞

提到早前參戰的《蒙》傳是非,他希望觀眾不要過於挑剔每個環節:「自己參與嘅第一集都有地方要改善,第二集我都有睇,評判都少咗講嘢,唔知巫啟賢真係估唔到定係假,咁都係個話題,我同佢掉轉都冇辦法立即估中節目最成功係製造話題,我冇後悔參加,覺得好開心同埋好好玩!」他表示收到各方恭賀,令他重拾奪得「最受歡迎男歌星」的感覺。

他又透露將以冠軍身份再亮相下集《蒙》分享感受,問到日後會否大部分時間都留在內地工作?他說:「香港係自己基地,但擔心比賽日期同9月演唱會太近。」他又澄清演出《蒙》的酬勞並非坊間所指的750萬:「冇諗過大家咁斟酌喺金錢上,價錢合理之前都有人搵我參加其他節目,但我冇去。今次係緣分,檔期啱,覺得個節目認真同有趣,所以揀咗佢。」

王敏德父子檔Jam歌

至於歌手彭健新已先後3次為音樂會擔任結他手,他說:「雖然唔係舊生,但之前嚟過幫阿倫彈結他,今年都係!佢哋製作認真,我喺後台都有同學生傾偈,離不開音樂話題。」他又透露曾到訪華仁的禮堂:「識得啲舊生有隊House Band,我幫手彈結他,朋友叫到咪玩吓囉!」此外,王敏德的兒子王躍穎就讀華仁,前晚除了與家人撐場外,又與父親上台Jam歌,父子檔合唱《Home》!

克勤在《蒙面歌王》壯Sing威,前晚為母校的籌款音樂會演唱多首金曲,掀起全晚高潮!

克勤與管弦樂團合作演出,令觀眾聽出耳油!

王敏德除了舉家出動撐場,又與兒子父子檔上台Jam歌。

彭健新雖然並非華仁校友,但仍落力夾Band。

一眾華仁學生上台大合照。

鍾意就快D Share啦!