網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月26日 星期三

聞記者提容媽媽 劉浩龍嗌頭暈 浩龍,劉浩龍,



劉浩龍原來係咁剪頭髮頭暈啫!

next 1/1 pre

變咗橙頭仔。

next 1/1 pre

劉浩龍話同容媽媽關係OK冇問題。

next 1/1 pre

劉浩龍否認因「污糟手論」被黃柏高「過冷河」。

next 1/1 pre

藝人劉浩龍(師兄)為髮型活動擔任嘉賓模特兒,在後尾枕染了一小撮橙髮,他透露與髮型師Jay已合作11年,今次更會在現場即席修剪新髮型:「我四年冇染過髮,細個鍾意Colourful,咩色都染過,四年前染咗粉紅色,嗰時覺得年紀差唔多啦,係最後一次啦。」他又坦言過幾天後與劉心悠拍攝MV,擔心新髮型會格格不入。

問到可會擔心女友容祖兒不滿意他的新髮型?他說:「唔關佢事啦,大家做呢行,為工作、拍電影、出唱片,美術指導話點就點,但唯一光頭未得住。」

提到祖兒在節目中大爆容媽媽還未滿意師兄,問到可會要求女友安排機會與「未來外母」相處?他說:「唔需要刻意啦,我哋OK。(行外母政策?)呢啲返屋企先講啦,今日講頭髮。」問到可會相約容母剪頭髮?師兄笑說:「呢個想法好奇怪,我髮型師只會幫一個男Artist,同女Artist剪頭髮,Auntie都係Artist?我暈啦,我暈」

對於被指對處理「外母」關係胸有成竹?師兄說:「冇問題,多謝晒啦。(關係OK?)真係冇問題。」另外,師兄表示近日專注拍電影及錄唱片,提到有傳因「污糟手論」而被黃柏高「過冷河」?他否認指:「冇咁嘅事,冇停到,係去咗錄歌,同Eric Kwok錄咗三首歌。」

鍾意就快D Share啦!