掃呢頁CODE去手機

2015年8月16日 星期日

東鐵未閂門就郁車 李生:個個都尖叫 政治時事,





其他影片:>>






想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

下午1時半,讀者李先生,在沙田乘搭港鐵東鐵綫往九龍塘,當列車駛至大圍站,車門打開,乘客上落客時,列車卻突然移動,「個個見到都尖叫,大嗌『未閂門呀』!有個傷殘人士想上車,都上唔到,足足移咗半個車門位。」

李先生續稱,當大家驚魂甫定時,車廂卻有廣播稱,因列車故障,所有乘客須落車。「之後見有職員跑過嚟,逐個車卡撳掣閂門。」稍後列車亦駛走,「啲乘客係咁鼓譟,話『有冇搞錯』。」李先生亦改搭下一班列車,認為「港鐵淨識年年加價,但係啲服務就冇乜改善。」

有知情人士指出,所有列車在駛入月台打開車門後,會發出訊息啟動一個制動系統,將列車鎖死,並讓它失去動力,所以估計今次事件是訊號傳送出現問題,引致未能啟動制動系統,加上大圍站本身有暗斜,令列車如在空波狀態下移動。知情人士又指,當列車在開門情況下移動,就會觸發另一重保安系統,將列車緊急煞停,事後需要利用人手再次啟動重獲動力。知情人士稱,肇事列車事後要回廠檢驗訊號系統,查出問題所在。

有資深車長則稱,令次事件非常罕見,入行廿多年都未曾聽過。

學生黃小姐稱,近年港鐵列車很多時都出現故障,影響市民返工返學,認為有需要做多一點檢查。周太表示對事件感到擔心,惟有自己小心點,但對於港鐵整體服務素尚算滿意,100分會給予70分。

乘客鍾太亦關注事件,擔心小朋友安全,希望港鐵查出原因後「唔好再有下次」,要盡量避免,又指港鐵最近經常有故障,影響市民出入。

列車車門事後要人手逐一關閉(讀者李先生攝) 黃小姐認為近年港鐵多了故障(文兆麟攝) 周太對港鐵服務尚算滿意(文兆麟攝)
鍾太希望港鐵查出原因後「唔好再有下次」(文兆麟攝)
鍾意就快D Share啦!