網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月20日 星期四

羅霖成變態狂迷洩慾對象 羅霖,



50歲「美魔女」羅霖(Candy)早前推出寫真後聲名大噪,成為世界各地的新聞人物,風頭一時無兩!雖然名利雙收,同時卻有不少煩惱,羅霖遭不少狂迷露骨示愛,例如在社交網站邀請她上床,自爆曾對着其寫真自慰,更有人任開價邀請她赴「飯局」,她統統一笑置之!文:名人組

羅霖早前以50歲之齡推出性感寫真,成為全球熱話!

羅霖已是3子之母仍保養得宜,風靡全球男性!

面對狂迷變態示愛,羅霖選擇一笑置之。

羅霖在今年書展成為寫真女王,雖然年屆50歲又是三子之母,但她依然保養得宜,樣靚身材正,擊敗一眾嫩模,當中英國、墨西哥、日本及泰國等地的傳媒都有報道其新聞,認真巴閉!

收飯局邀請任開價

Candy寫真大賣兼人氣急升,同時風靡不同國籍的Fans瘋狂示愛,部分更極為大膽露骨兼變態,她說:「好多粉絲喺社交網站上示愛,唔同國籍都有,大部分話好鍾意我,當中有啲露骨說話,例如『唔介意年紀,想同你上床』、有啲又話買咗我本寫真對住嚟自慰,仲有人話如果做我個仔就發達,可以成日攬住我,想同我發展母子戀!我全部冇覆,全部舉報晒同封鎖晒佢哋!(會唔會報警?)唔會,反正佢哋接觸唔到我,總之唔覆佢哋就得。」她又自爆早年互聯網尚未發達時,亦曾收到變態粉絲寄來的信件:「打開個信封,裏面係啲毛,都幾得人驚!」

Candy指不少人認為她已為人母仍保養得宜,因而多了幻想,她說:「有時出活動,都有人行埋嚟問可唔可以活動完同我食餐飯?不過佢哋冇惡意,好有禮貌,我笑一笑就行開囉!」問到曾否被人「問價」?她說:「好多人叫我開個價,話想同我見吓面,我當然冇理。」她又指不乏真心支持她的人,除了鼓勵她要努力外,又大讚其故事正面:「啲人讚我散發好多正能量,其實呢個就係我出寫真嘅最大目的!總之女人不論咩年紀,都可以做自己想做嘅事,即使遇到逆境都咪放棄,夢想一定可以實現!」

計劃買千呎單位

Candy工作接踵而來,收入增加不少,一直租屋住的她有意置業,但昨日有指樓市創新高,令她急急打退堂鼓!她希望與母親及三名兒子同居,最少要有1,000呎單位才有充足空間,以現時樓價來算,估價要花費逾千萬買樓,難怪她笑言要加倍努力工作!

羅霖早前以50歲之齡推出性感寫真,成為全球熱話!

羅霖已是3子之母仍保養得宜,風靡全球男性!

面對狂迷變態示愛,羅霖選擇一笑置之。

鍾意就快D Share啦!