掃呢頁CODE去手機

2015年8月23日 星期日

容祖兒大爆李克勤跳貼身舞即變怕醜仔 祖兒,李克勤,克勤,容祖兒,



容祖兒爆李克勤一跳貼身舞即變青澀怕醜仔。

next 1/1 pre

提到母親與劉浩龍問題,祖兒表示時間可以令人慢慢認識一個人。

next 1/1 pre

祖兒又言只希望母親身體健康安好,真係孝順。

next 1/1 pre

容祖兒與李克勤(資料圖片)

next 1/1 pre

天后容祖兒出席於澳門舉行的《英皇娛樂15周年和華麗有約澳門演唱會》,她表示最開心是能見到一班朋友,因為大家今年都非常忙碌,東奔西跑,又謂完騷後會有派對。

提到她與李克勤九月合作的演唱會,祖兒表示已經開始排舞,又提到克勤曾指要將勤補拙,但認為對方的表現出乎意料的理想:「佢四肢好協調嘅,同埋記性好好,有時啲step我諗住要翻兜多次,之後我就唔記得咗,但克勤會幫我記住,我哋互補!(你就佢?)冇話就嘅,係以前會手腳並用,依家淨係手郁!」問到可會與克勤有貼身舞?祖兒透露有,又大爆克勤其實是怕醜仔一名:「估唔到,有啲動作我要成個身壓住佢,雖然我係『微波爐』啫,但佢都有話心驚驚,佢好怕醜,可能太耐冇接觸,好少見男仔有呢種青澀嘅感覺!」

講到之前祖兒接受內地節目訪問時,透露母親對祖兒男友劉浩龍不滿意一事,祖兒說:「呢個我覺得因為媽媽嘅婚姻唔太美滿,佢就會為我嘅將來緊張,唔代表任何嘢。」問到可會為師兄做調解?她謂時間可以令人慢慢認識一個人:「我身邊啲朋友好多時同我媽咪都熟嘅,所以要多啲相處!(製造多啲?)冇特別製造。(佢冇得行外母政策?)我覺得唔需要。(媽媽依家接受?)最緊要我阿媽身體好,接唔接受係我自己去處理我自己嘅生活,係分開嘅,但我最想同時我媽咪身體係好好。(大壓力?)冇壓力,有壓力嘅點解要去做!」

鍾意就快D Share啦!