掃呢頁CODE去手機

2015年8月13日 星期四

謝賢盛怒出掌 打中曾江 曾江,謝賢,





其他影片:>>






無綫找來曾江,聯同謝賢(四哥)、胡楓(修哥)及Joe Junior拍攝真人騷《四個小生去旅行》,當年被視為曾江頭號死敵嘅四哥,早前在記者會上兩人已火星撞地球,更預告拍攝時大打出手都唔奇,網民紛紛留名話等睇「血戰」,亦有人話曾江係麻煩友,四人於莫斯科及聖彼德堡16日拍攝之旅,定必「出事」,估唔到今日宣傳記招後,四哥按捺不住,爆粗鬧曾江詐病又屢失場,更企起身打曾江,點知坐喺中間嘅胡楓企起身擋,因而中拳,眼鏡飛脫,曾江當場呆若木雞。

事發時,本是大圍記者訪問眾小生行程趣聞,佢哋話拍攝期間好多危險遊戲都係四哥頂晒,當時有記者問四哥拍攝期間是否有很多不滿?四哥即點頭,之後一直冇出聲。

訪問完後,四哥坐埋一邊,另外三個小生就接受TVB訪問。四哥當時同文字記者一齊,但表明要等埋三小生先受訪,又明言要等TVB高層離開咗先。當時四哥黑晒面,生人勿近。

到三小生接受完電子傳媒訪問後,四小生合體,四哥開始講喇:「我哋幾個人今次旅程之中,一個就係跛嘅,廢嘅!」再直插曾江;「一路由頭到尾都坐輪椅,仲要我哋幾個推佢,但佢其實個人好活躍,根本就係扮嘢。

四哥又話曾江流鼻血四個鐘,曾江聞言即反擊話係有四個鐘,四哥即爆粗:「四個鐘你死X咗喇!」曾江堅持真係流咗四個鐘。

四哥又話,佢哋噚日去咗錄音,但曾江行嚟行,好嘈。曾江即反擊:「地氈嚟0架!」四哥劈頭謂:「地氈都好嘈0架!」講講吓四哥突然彈咗起身,一手揈落曾江嗰度,中間隔住嘅胡楓即起身擋一擋,甩咗半邊眼鏡,片中所見,四哥出掌之際,亦有觸及曾江的面。

打曾江變成誤中修哥,四哥難按捺激動,指住曾江鬧,邊行邊鬧走人,上車前再拋下一句:「有冇見過我咁嬲,發脾氣?」

鍾意就快D Share啦!